www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: CJ-7 på On.,10,September,2008,23,33

Tittel: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: CJ-7On.,10,September,2008,23,33
Jeeper på kryss og tvers


En on gooing storry om Jeeper man kommer over langs landeveien...
Ikke "vanlige" Jeeper men, gamle, kjeldene, rare ... eller nå hvilke kategori de passer i...

Feel free  :)
Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: CJ-7On.,10,September,2008,23,36
Strøken brannbil i god bruks stand .

(http://www.jeepclubnorway.no/images/stories/Lokalavd05/Oslo/Jeep_her_der/cimg0692.jpg)

(http://www.jeepclubnorway.no/images/stories/Lokalavd05/Oslo/Jeep_her_der/cimg0697.jpg)


Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: CJ-7To.,11,September,2008,17,38
Snart vinter...  :)
Å mens vi venter, en frozen 5`er vi kom over sist vinter.

(http://www.jeepclubnorway.no/images/stories/Lokalavd05/Oslo/Jeep_her_der/frozen_5.jpg)
Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: CJ-7Ti.,13,Januar,2009,12,28
Kom over Bjerkebanens  gml sjefs traver...
Sikker noen her som både har vunnet og tapt noen kr bak den Jeep`n....
J-20 noe "moddet". Passer perfekt som start bil før landstreffet...  8)
Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: HeepeejeepTi.,13,Januar,2009,13,06
Denne CJ10'en kjører jeg forbi på vei til jobb om dagen i Stockholm. Ikke mange slike herover og muligens ingen i Norge.
Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: CJ-7Ti.,13,Januar,2009,13,22
Denne CJ10'en kjører jeg forbi på vei til jobb om dagen i Stockholm. Ikke mange slike herover og muligens ingen i Norge.
Tøft, Synd den er ødelagt i fronten, men nå er jo ikke CJ-10 så pene i front.
Like greit å bygge om til 7èr front. Vet om en(1) CJ-10 her i landet.
Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: sten_mortenTi.,13,Januar,2009,16,14
Kom over Bjerkebanens  gml sjefs traver...

Hvor kom du over denne? Har lurt litt på hvor den hadde blitt av. Så den ble kjørt bort på flatvogn.
Tittel: Sv: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: G503Fr.,16,Januar,2009,23,09
Denne CJ10'en kjører jeg forbi på vei til jobb om dagen i Stockholm. Ikke mange slike herover og muligens ingen i Norge.
Tøft, Synd den er ødelagt i fronten, men nå er jo ikke CJ-10 så pene i front.
Like greit å bygge om til 7èr front. Vet om en(1) CJ-10 her i landet.

Er det Bjørn`s 10er du tenker på?
Tittel: Re: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: HeepeejeepMa., 2,August,2010,14,19
Kjørte forbi denne utenfor Zurich i dag, morro å se at det også finnes interesse for annet enn tyske og italienske sportsbiler her.
Tittel: Re: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: CJ-7Ma., 2,August,2010,15,02
Dette emnet hadde jeg glemt av...Må vist edit litt ser jeg da flere bilde lnker er nede...

Gøy du fant og fikk liv i denne igjen.
Den Scrambleren skulle du lagt inn bud på! Feteste pickup ever!
Tittel: Re: Jeeper på kryss og tvers...
Skrevet av: HeepeejeepTo.,24,Februar,2011,16,45
Kom over denne i Stockholm.