Kommer også!Det er bare for etternølerne å melde seg på. Jeg vet om i alle fall 3, kanskje 5 som skal dit, men som ikke har reklamert med det her.
hooker opp med Erik Bjørn og Tor på Hamar.10-4
Gi meg et pling så slenger jeg meg med tordag jeg også 8)Vi er vel sannsynligvis på Elverum ca 1800. Vi ringer før avreise.
Vi er vel sannsynligvis på Elverum ca 1800. Vi ringer før avreise.
Ta kontakt med Dr. Jeep når dere eller GPS'en vet når dere kommer til Gubberud. God tur....SitatVi er vel sannsynligvis på Elverum ca 1800. Vi ringer før avreise.
hmmmm, kan være at ikke vi er så veldig langt unna i den tiden der.. da hiver meg og veboden oss på ogå.. :)