www.jeepclubnorway.no

Treff & turer => JCN treff & turer => Emne startet av: Stein-K på Sø., 7,September,2008,13,41

Tittel: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: Stein-KSø., 7,September,2008,13,41
Det blir som tidligere opplyst at vi i samarbeid med Norsk Landrover Klubb og Offroaders Hedmarken arrangerer Wolfroad Offroad Challenge denne helgen på Rena.

Forrige runde/helg var meget bra og alle de som møtte opp fra klubbene var meget fornøyd. Vi håper at det vil stille flere fra oss i denne runden.

Kjøreavgiften vil være 500,- for helgen.

Mere informasjon kommer i iløpet av fredag 12 september.

Se reportasje fra sist her! (http://www.jeepclubnorway.no/index.php?option=com_content&task=view&id=437&Itemid=55)
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: Stein-KTi.,16,September,2008,20,23
Da er påmeldingen igang. Samme opplegget som sist, men tror ikke det blir et plassproblem. Det får vi isåfall løse etterhvert.

For full informasjon se denne linken : http://www.wolfroad.no/archives/10/fa-med-deg-ny-runde-i-wroc/#more-10

Frist for påmelding er fredag 26. september 2008 med fullt betalt startkontingent til stevnets konto og e-post med påmelding inklusive navn og mobilnummer til sjåfør og co-driver, hvilken klubb du representerer og hvem du evnt vil danne lag med sendt til stevnets kasserer Christian Matheson e-post: christian@matheson.com

Kontoinformasjon:

Kontonummer: 97104878508
Kontonavn; Offroad Challenge, c/o Christian Matheson, Huk aveny 29, 0287 Oslo
IBAN-nummer NO3697104878508
SWIFT/BIC-kode: DNBANOKK

Startavgift er satt til kr 500,- pr deltakende bil pr løp. Engangslisens tilkommer pålydende kr 50,- for helgen. Har deltakeren helårslisens bortfaller denne.

Alle deltakende biler forutsettes å ha normal forsikring.

Alle startende lag anmodes om å medbringe i hvert fall en GPS, da det muligens vil inngå navigasjon i en av postene.

Konkurransen avholdes etter regler i overensstemmelse med Norges Bilsports Forbunds regler for Terrengtouring, med unntak av regler det er gitt dispensasjon fra i møte i Ferdighets seksjonen i desember 2007, og stadfestet i brev av 17. april 2008.

Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: Stein-KTo.,18,September,2008,16,24
For de som ikke har klart å danne et lag, men ønsker å delta, så fikser vi dette på fredagen slik at man får kjøre sammen med noen man kjenner. Lagene er denne gangen satt til maks 2 biler og kun 2 biler. Om 2 lag ønsker å kjøre i følge er ikke dette noe problem!

Bare meld dere på.

NB! Husk:

- Navn og mobil nummer og gjerne epost
- Reg. Nr og biltype
- At dere kjører for JCN

- Innbetaling av 500,- i deltaker avgift, samt 50,- for lisens til Bilsportforbundet for de som ikke har helårslisens der.
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: Stein-KFr.,26,September,2008,09,39
FRIST FOR PÅMELDINGEN ER IDAG
GOD PLASS TIL MANGE FLERE BILER!!
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: mac'ernFr.,26,September,2008,09,51
Jeg melder meg på i dag...!!!!!!!!!!
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: mac'ernFr.,26,September,2008,10,06
Sånn, da var det gjort  ;D ;D ;D
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: JeepFr.,26,September,2008,12,32
Kommer også!
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: JeepFr.,26,September,2008,14,40
Kommer også!
Det er bare for etternølerne å melde seg på. Jeg vet om i alle fall 3, kanskje 5 som skal dit, men som ikke har reklamert med det her.
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: Stein-KFr.,26,September,2008,22,37
8 deltakere (+Steffen og meg ) har foreløpig klart bragden å melde seg på innen fristen. Noen timer igjen, så kanskje det blir noen flere........ ???

Flere av de som har meldt seg på har ikke betalt engangslisensen til Bilsportforbundet på 50,- Har dere helårslisens, så er det jo greit. For de andre som ikke har helårslisens, så husk femtilappen ved registrering på Rena!!
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: mac'ernSø.,28,September,2008,02,08
http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Åmot/Rena/langtidsvarsel.html
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: Herman HilleSø.,28,September,2008,09,57
Finner frem boblebukse og ulltøy jeg da Tommy, satser på nedcaba hjem i regn i år også, også 4 grader i bonus ;D er det Jeep så er det Jeep.. Ser ut til å bli knallbra på lørdag for årstiden.
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: simonTi.,30,September,2008,17,14
kommer ikke :(
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: wranglerOn., 1,Oktober,2008,11,47
Petter og jeg kommer med hver vår bil!

Reiser oppover i morgen, hooker opp med Erik Bjørn og Tor på Hamar.


Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: JeepOn., 1,Oktober,2008,11,53
hooker opp med Erik Bjørn og Tor på Hamar.
10-4
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: hovdenOn., 1,Oktober,2008,21,29
Gi meg et pling så slenger jeg meg med tordag jeg også  8)
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: JeepOn., 1,Oktober,2008,21,52
Gi meg et pling så slenger jeg meg med tordag jeg også  8)
Vi er vel sannsynligvis på Elverum ca 1800. Vi ringer før avreise.
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: BirkelandjeepOn., 1,Oktober,2008,23,01
Sitat
Vi er vel sannsynligvis på Elverum ca 1800. Vi ringer før avreise.

hmmmm, kan være at ikke vi er så veldig langt unna i den tiden der.. da hiver meg og veboden oss på ogå..  :)
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: JeepTo., 2,Oktober,2008,07,19
Sitat
Vi er vel sannsynligvis på Elverum ca 1800. Vi ringer før avreise.

hmmmm, kan være at ikke vi er så veldig langt unna i den tiden der.. da hiver meg og veboden oss på ogå..  :)
Ta kontakt med Dr. Jeep når dere eller GPS'en vet når dere kommer til Gubberud. God tur....
Tittel: Sv: WROC 4 oktober på Rena
Skrevet av: CJ-7Fr., 3,Oktober,2008,10,53
7`ern og Jeg kjører oppover i 16-17 tiden i efta.
Nå har vell de fleste som skal være med reist i går, men er det noen flere som skal oppover?