www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: SASR på Ti.,26,August,2008,19,20
-
Kunne tenkt meg referanser fra noen her inne på forumet som har fått godkjent 33" dekk eller større på sin jeep tj!
Skal prøve å få godkjent Tomas sin gamle TJ neste tirsdag/onsdag på 33" (evt 35") dekk..
Kunne også tenkt meg referanser på biler som har fått lite skilt bak.., siden tj'en har Warn bakfanger+tire carrier 8)
Hadde satt umåtelig stor pris på om noen kunne vært snill å hjulpet meg!
-
Se på finn.no når det gjelder referanse på lite skilt bak. Jeg fant 2 TJ´er med lite skilt, sendte dem en mail og spurte om å bruke bilene som referanse. Bare et tips i tillegg til bilene her inne.
Jeg fikk selv ikke lite skilt bak, men jeg har skrevet klage. Si ifra hvordan det går med deg, og om du fikk det igjennom.
-
Hei
TJ`n min er godkjent med både lite skilt bak og 33",godkjent ved BT Trondheim.
Ring meg.
-
Min Tj 4L. har lite skilt bak, i papirene ser jeg at det er merkefoshandler som har skrevet beskjed til BT at "bilen kan få lite skilt bak".
Dette står nå i vognkortet.
Men du burde forte deg for de snakker om å forby lite skilt bak på alle biler ganske snart.