www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: SASR på Ti.,26,August,2008,19,20

Tittel: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
Skrevet av: SASRTi.,26,August,2008,19,20
 Kunne tenkt meg referanser fra noen her inne på forumet som har fått godkjent 33" dekk eller større på sin jeep tj!

 Skal prøve å få godkjent Tomas sin gamle TJ neste tirsdag/onsdag på 33" (evt 35") dekk..
 
 Kunne også tenkt meg referanser på biler som har fått lite skilt bak.., siden tj'en har Warn bakfanger+tire carrier 8)

 Hadde satt umåtelig stor pris på om noen kunne vært snill å hjulpet meg! 
Tittel: Sv: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
Skrevet av: Jan-ErikTi.,26,August,2008,23,36
Se på finn.no når det gjelder referanse på lite skilt bak. Jeg fant 2 TJ´er med lite skilt, sendte dem en mail og spurte om å bruke bilene som referanse. Bare et tips i tillegg til bilene her inne.

Jeg fikk selv ikke lite skilt bak, men jeg har skrevet klage. Si ifra hvordan det går med deg, og om du fikk det igjennom.
Tittel: Sv: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
Skrevet av: Erik SOn.,27,August,2008,00,14
Hei
TJ`n min er godkjent med både lite skilt bak og 33",godkjent ved BT Trondheim.
Ring meg.
Tittel: Sv: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
Skrevet av: provib@gmail.comTo.,28,August,2008,11,31
Min Tj 4L. har lite skilt bak, i papirene ser jeg at det er merkefoshandler som har skrevet beskjed til BT at "bilen kan få lite skilt bak".
Dette står nå i vognkortet.
Men du burde forte deg for de snakker om å forby lite skilt bak på alle biler ganske snart.