www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: sandviper på Ma.,21,April,2008,04,59
-
Triptelleren, virker og teller som den skal, men det er ingenting minne. Den begynner alltid på null igjen uannsett hvor kort tid tenninga har vært av. Hva kan det være?
-
Prøver å løfte frem denne igjen, noen som har tips til hva det kan være?
-
Kan være giveren din i transfer kassa som er sliten... Men da hadde du heller ikke hatt speedometer. Så det lukter vel litt problemer i dashbordet. Tripteller og speedometeret får signal fra samme giver, så noe galt mellom giver og de to enhetene er mest sannsynelig. Ledningsbrudd eller rett og slett en kabel som har hoppet av....
-
Hjernen som styrer singalene til instrumentene sitter bak batteriet, med 4 store kontakter på. På strømsjemaet finner du hvilken ledning som styrer tripteller og da kan du måle innsignal og utsignal og se hvor greia ligger, har du begge signalene kan det jo være bak instrumentpanele feilen ligger.