www.jeepclubnorway.no
Modeller => ZJ, WJ => Emne startet av: hammond på On., 9,April,2008,10,05
-
Hei
spørsmål om varmeapparatet
er det noen god grunn til at resirkulering av luft ikke virker hvis man har luft på vinduet?
resirk knappen holder seg på bare når den står på luftspjeld
-
ingen som har synspunkt på dette?
-
Det er slik på min GC Ltd ZG 96-modell også. Bakgrunnen tror jeg er at frontruta ikke skal dugge ved kjøring i tunnele etc.
Mvh Bambus