www.jeepclubnorway.no

Modeller => ZJ, WJ => Emne startet av: olebrum på On., 2,April,2008,03,11

Tittel: Imp. av WJ som varebil
Skrevet av: olebrumOn., 2,April,2008,03,11
Er det mulig å importere en WJ til Norge som varebil pr. i dag ?
Tittel: Sv: Imp. av WJ som varebil
Skrevet av: sivrtTo., 3,April,2008,09,22
Nei .

Det ble det slutt på i 2001 pga endring av lovverket.