www.jeepclubnorway.no
Modeller => ZJ, WJ => Emne startet av: olebrum på On., 2,April,2008,03,11
Tittel:
Imp. av WJ som varebil
Skrevet av:
olebrum
på
On., 2,April,2008,03,11
Er det mulig å importere en WJ til Norge som varebil pr. i dag ?
Tittel:
Sv: Imp. av WJ som varebil
Skrevet av:
sivrt
på
To., 3,April,2008,09,22
Nei .
Det ble det slutt på i 2001 pga endring av lovverket.