www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: sandviper på On.,19,Mars,2008,17,12
-
I want one
http://blogs.4wdandsportutility.com/6232286/editorials/diesel-jeep-swap-kit/index.html
-
Det der hørtes jo ganske så tøft ut da. Veit Per Yngve Berg lurte på sette inn en diesel i sin TJ en gang. mulig det var 2.5 litern det var snakk om da. Veit ikke hvordan det gikk til slutt.
2.8 litern ja, enda tøffere ville vært om de også leverte 3.1litern med automat. Regner med at 2.8 kanskje må ha manuell kasse. eller får man adapter som gjør at den passer den kassa man har i bilen ifra før av tro?
-
Egentlig er det bare å sitte på gjerde å vente til en grand 2,7crd blir vrak, kjøpe driverket, klippe ned ledningsnettet å vips du har diesel JP ;)
-
Egentlig er det bare å sitte på gjerde å vente til en grand 2,7crd blir vrak, kjøpe driverket, klippe ned ledningsnettet å vips du har diesel JP ;)
HYSJ !! på deg...
-
Egentlig er det bare å sitte på gjerde å vente til en grand 2,7crd blir vrak, kjøpe driverket, klippe ned ledningsnettet å vips du har diesel JP ;)
Fysj, for en makaber plan! ;)
-
Menn ??? Det er jo påske å høytid for hele holmenkollen å være på høyfjellet. Når de er ferdig med champisen, de innleide kokkene, tjenerene,å pappa med krediditkortet har reist hjem. De store gutta på ihvertfall 20 eller 22 med pannebånd å solbriller til 10.000,- Skal ha bakkerace fra "bondelandet" (hemsedal) til Holmenkollen.
Det er ikke uvanlig at det ryker noen biler i heia. Så snart er det flere slike på de bildemonterings firmaer rundt om. Sann mine ord!. :)
-
Menn ??? Det er jo påske å høytid for hele holmenkollen å være på høyfjellet. Når de er ferdig med champisen, de innleide kokkene, tjenerene,å pappa med krediditkortet har reist hjem. De store gutta på ihvertfall 20 eller 22 med pannebånd å solbriller til 10.000,- Skal ha bakkerace fra "bondelandet" (hemsedal) til Holmenkollen.
Det er ikke uvanlig at det ryker noen biler i heia. Så snart er det flere slike på de bildemonterings firmaer rundt om. Sann mine ord!. :)
Håper alt er bra i heimen, her har det kommet 30 cm, det skal ha kommet mer nede hos deg. Og Agder energi mangler strøm til 8-9000 husstander i ditt distrikt...
-
Hehe.. Jeg har tilgang til en side der forsikringsselskap legger ut biler de har kondømt.
Godkjente verksteder får kjøpe.. Måtte bare inn og se.. Der ligger jo faktisk en -02 Grandis med 2.7 diesel. :)
-
Menn ??? Det er jo påske å høytid for hele holmenkollen å være på høyfjellet. Når de er ferdig med champisen, de innleide kokkene, tjenerene,å pappa med krediditkortet har reist hjem. De store gutta på ihvertfall 20 eller 22 med pannebånd å solbriller til 10.000,- Skal ha bakkerace fra "bondelandet" (hemsedal) til Holmenkollen.
Det er ikke uvanlig at det ryker noen biler i heia. Så snart er det flere slike på de bildemonterings firmaer rundt om. Sann mine ord!. :)
Håper alt er bra i heimen, her har det kommet 30 cm, det skal ha kommet mer nede hos deg. Og Agder energi mangler strøm til 8-9000 husstander i ditt distrikt...
Er på jobb å slurer, masse snø her ute også, samt kaldt som bare f%¤#. Hjemme er det helt kaos, får ikke tak i min bedre halvdel, da strømmen har gått i store deler av Ændalsdistriktet. Typisk når jeg er på jobb skjer slikt..
-
Der ligger jo faktisk en -02 Grandis med 2.7 diesel. :)
Hvor ;D
-
Det eneste som står er Trøndelag. Man må by og vinne auksjonen for å få vite hvor den skal hentes ;)