www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Nico på Ti.,18,Mars,2008,19,49

Tittel: Noen som har ?????
Skrevet av: NicoTi.,18,Mars,2008,19,49
Jeg trenger 1 stk eksos bit 2 1/4 tommer til amc 360.. Det viser seg at de eksosdelene jeg fikk med maskinen ikke er like. Jeg har 2 1/4 eksosmanifolder på min maskin. Den ene jeg fikk med er bare 2 tommer , så det passer dårlig sammen med manifolden. Jeg tror det er mange typer bil som bruker denne konede koblingen , så jeg håper det er noen der ute i jeeplandet som har noe gammelt eksos liggende. Trenger bare en liten bit oppe mot manifolden + klammeret.

(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/P5120010.jpg)

(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/P5120009.jpg)
Tittel: Sv: Noen som har ?????
Skrevet av: renegadeTi.,18,Mars,2008,20,18
Jeg trenger 1 stk eksos bit 2 1/4 tommer til amc 360.. Det viser seg at de eksosdelene jeg fikk med maskinen ikke er like. Jeg har 2 1/4 eksosmanifolder på min maskin. Den ene jeg fikk med er bare 2 tommer , så det passer dårlig sammen med manifolden. Jeg tror det er mange typer bil som bruker denne konede koblingen , så jeg håper det er noen der ute i jeeplandet som har noe gammelt eksos liggende. Trenger bare en liten bit oppe mot manifolden + klammeret.

(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/P5120010.jpg)

(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/P5120009.jpg)


Dette må da være noe Svendsen eksos e.lign. har i hylla / kjapt lager ?
Broder'n fikk laget noe slikt for noen år siden, kostet ikke allverden heller.
Tittel: Sv: Noen som har ?????
Skrevet av: RonnyMa.,24,Mars,2008,11,55
Jada Svendsen Eksos er tingen her vil jeg tro. Jeg fikk laget 2 1/4 " eksos på min superpotente 258.
2 1/4 er en "standard" størrelse rør . Selve falsen ble bare valset ut på stedet. Og klammeret hang på veggen i ett assortert utvalg.
Tittel: Sv: Noen som har ?????
Skrevet av: NicoTi.,25,Mars,2008,00,35
 ;D