www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Kristian på Lø.,15,Mars,2008,15,37
-
Fant noen gamle perfekte kjøre solbriller, men de er knekt >:( Er det noen som kan hjelpe med hva pokker men bør lime disse ufattlig små flateme med slik at de kan virke igjen.
Har prøvd superlim og noe annet industi greier uten at det virker..
Vet at dette er litt på hva siden av hva man skal poste men det hjelper YJ`en at føreren ser bra i motsol
-
Hey!
Kommer vel ann på hva slags briller du har. Brukte epoxy til å lime mine. Funka bra det, men dette var jo Nike briller 8)
-
Hvis ikke limet holder, så kan du jo alltids spjelke ;D
Legger du noe på innsiden av brillen, så kan dette også limes . Behøver jo ikke være noe svære greier som syns. noe tynt, og bare 1 - 2 cm langt kanskje.
-
Kommer an på hva som er knekt..
Aluminium er et skjeldent materiale i briller.
Vanligvis en en legering av andre metall.
Oftest blir de loddet når man skal reparere.
-
Er nok en legering, hva lodder du det med?
-
gasslodding og loddesølv.
Men å skjøte stanga tror jeg du vil slite med.
Broa og skrufester blir ofte reparert med lodding.
-
Optiker tar fra 0,- til 50,- for å lodde, har loddet mine vanlige briller flere ganger, bruker du briller kjenner du vell optikeren bu bruker
i så fall gjør min det gratis for meg pga. er kunde der.