www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: High output på To.,13,Mars,2008,22,42

Tittel: medlem i JCN
Skrevet av: High outputTo.,13,Mars,2008,22,42
Heisann. Trykte på Bli medlem her for nokon veker sidan, men har ikkje fått giro i posten endå?

Var medlem for et par år sidan også, men så var det ei innbetaling eg sikkert kasta ved en feil. Vil veldig gjerne bli medlem igjen.

Mvh Alexander
Tittel: Sv: medlem i JCN
Skrevet av: FighterMa.,17,Mars,2008,01,39
Hei. følg denne linken og les deg til hvordan.  :) Helsing Åge.
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2303.0.html (http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2303.0.html)