www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: LesPaul på On., 5,Mars,2008,20,16

Tittel: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
Skrevet av: LesPaulOn., 5,Mars,2008,20,16
http://money.cnn.com/galleries/2008/autos/0802/gallery.2008_cr_worst_cars/index.html (http://money.cnn.com/galleries/2008/autos/0802/gallery.2008_cr_worst_cars/index.html)


Oops  ::)
Men det er  kanskje ikke så rart at en ny bil med faste akslinger gjør det dårlig i en test, hvor de ikke har gitt poeng for egenskaper i terrenget.
Siden pålitieligheten også er dårlig, har kanskje den nye V6en noen barnesykdommer?
Tittel: Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
Skrevet av: simonTo., 6,Mars,2008,10,41
Hvem er vel interessert i hva en fjøsnisse av en journalist mener om noe han ikke har greie på ?   
En norsk reporter klagde over at HiLux hadde stive aksler.   

Tittel: Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
Skrevet av: kjetilTo., 6,Mars,2008,14,18
Det er klart sammenligner du den med en Toyota Prius.

Så har den ikke samme egenskapene..

Men Jeep er Jeep.. Å vi Liker det, derfor er vi her inne,  vi kjører Jeep, lever å ånder  Jeep, 
 bryr oss ikke hva en journalist skriver..   

Tittel: Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
Skrevet av: simonFr., 7,Mars,2008,10,04
Noen av vognene er jo forsåvidt hydbrider da,   i og med at fremdriftsmekanismen kan variere.   Slepestropp, bensinmotor, tidevannet....
Tittel: Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
Skrevet av: svempaTo.,13,Mars,2008,23,20
Når det nevnes vil jeg også trekke fra de j.... treskallene på "femte gear" og "top gear". Det er jo tydelig at det er engelske bilmerker som skorer høyt, allt av amerikansk er dødsdømt allerede før de setter seg inn. Skulle aldri vert lov å sende slikt på tv, rett å slett useriøst spør du meg som mange andre tester som blir publisert.
Tittel: Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
Skrevet av: LesPaulLø.,22,Mars,2008,16,33
Hehe, de gir nok ikke Jeep særlig credit nei.
Men engelske "Wheeler Dealers" som går på discovery, likte veldig godt CJ7'en de pusset opp.

Tyske AMS testet Wrangler JK og nye Defender mot hverandre, og Wrangler vant på alle punktene tror jeg.

Også offroad egenskaper, som kanskje er viktigst for folk som kjøper denne typen bil.