www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: LesPaul på Sø.,17,Februar,2008,16,37
-
Releboks med kontroll til vinsj ønskes kjøpt.
-
Releboks med kontroll til vinsj ønskes kjøpt.
www.larsenvinsj.no har. Men de er gankse dyre. Trenger du hele boksen, eller bare nye releer ?
Jeg har 1 stk. som nytt rele av den gamle Warn typen liggende.
-
Løse releer er ikke sååååå dyrt. Man må bare vite hvor man skal lete.....
-
Løse releer er ikke sååååå dyrt. Man må bare vite hvor man skal lete.....
Og priser finner jeg på gjemmeside : ????
Forøvrig, så koster en komplett boks til en 9000 type vinsj ca. 11-1200,- hos Larsenvinsj.
Løse releer ligger på en 200,- stykket.
Og Morten er en riktig trivelig kar (selv om han kjører LandRover) ...
-
Løse releer er ikke sååååå dyrt. Man må bare vite hvor man skal lete.....
Og de som vet hvor de skal lete har ikke tenkt å dele denne informasjonen........ ::)
-
Jeg ønsker ikke offroad.no tilstander her. Derfor er det ikke ønskelig for meg å flagge hvor jeg jobber (i enhver sammenheng).
Så joda selvfølgelig kan jeg røpe hvor billige releer kan skaffes, men da blander jeg korta for mye her, med meg som privatperson og jeepentusiast, og som selger hos en av "offroad-shappene". Jeg ønsker ikke en reprise av Roger Brekke vs. BGnor/Offroad.no f.eks. (uten sammenligning forøvrig hihi)
Kommprende Tor? :-)
Men annonsering og spons, og aktiv markedsføring, ja det er samme diskusjon, men på ett annet plan i en annen setting. Men henvendelsen må komme fra klubbens side av bordet.
Bare løse tanker dette her....hihi....Even sover du? hint hint
Jeg og, som privatperson, ønsker ett levende forum og en levende klubb. Da er vi tjent med å være i stadig dialog med aktuelle samarbeidspartnere, for mulig samarbeid, og gjensidige ytelser.
Jaja nå blandet jeg kortene - igjen. Men forhåpentligvis til klubbens beste. Men jeg føler ikke dette er det helt store problemet hos oss. Men si gjerne ifra om jeg går over streken.
-
Kommprende Tor? :-)
Jada! ;D Jeg ringer når det lukter svidd og ting ikke virker.
-
Antar at Knut ( 88YJ ) kan ha liggende releer, Bg Nor, Larsen Winsj, Arctic Trucks osv osv.....
-
Jeg ønsker ikke offroad.no tilstander her. Derfor er det ikke ønskelig for meg å flagge hvor jeg jobber (i enhver sammenheng).
Så joda selvfølgelig kan jeg røpe hvor billige releer kan skaffes, men da blander jeg korta for mye her, med meg som privatperson og jeepentusiast, og som selger hos en av "offroad-shappene". Jeg ønsker ikke en reprise av Roger Brekke vs. BGnor/Offroad.no f.eks.
Jeg og, som privatperson, ønsker ett levende forum og en levende klubb. Da er vi tjent med å være i stadig dialog med aktuelle samarbeidspartnere, for mulig samarbeid, og gjensidige ytelser.
Jaja nå blandet jeg kortene - igjen. Men forhåpentligvis til klubbens beste. Men jeg føler ikke dette er det helt store problemet hos oss. Men si gjerne ifra om jeg går over streken.
Har fundert på dette en stund: hvordan skal de som jobber i ymse sjapper kunne delta i diskusjonene og kunne komme med produktopplysninger uten at det skal oppfattes som salg / pushing ?
Det er for galt om ikke (i dette tilfellet) Ronny skal kunne komme med en faktaopplysning ang. deler.
Jeg synes f.eks. dette ville være en helt grei melding: "De releene er på lager hos oss, ta kontakt på tlf#: xxxxxxx
De som er ansatt i relaterte sjapper kan f.eks. putte inn en lite setning / noen ord i sig'en, som gjør folk oppmerksomme på ansattforholdet. Da er det tydlig informert om hvilke rolle personen *kan* ha.
Hva med konkurrentene ? Vel, det er slik i våre dager at 'nettet har blitt en betydlig markedføringskanal, og de som ikke ønsker / kan delta setter seg selv i en mindre gunstig posisjon enn de som bruker 'nettet. Slik er det bare. Beklager til de.
Eller sagt på en annen måte: De sjappene som tillater / oppfordrer / sørger for at sine ansatte følger opp de kjøpssignalene som kommer via nettet, de vinner salg. De som ikke gjøre det, de taper salg...
Det vil fortsatt hvile et særskilt ansvar på de personene dette gjelder, får dette preg av pushing av deler, så mener jeg saken er helt anderledes: "Vi har denne uken kjempetilbud på xyz" er noe som ikke ville være så bra...
Andre synspunkter ?
-
Jeg ser ikke problemet. Folk spør om hvem som selger ting, og for hvilken pris. De som vet svarer, og de som selger sakene vet naturligvis best. "Alle" vet at Ronny jobber hos artigtrøkks, og at Amund jobber hos BGNor osv.. So what ?
-
Ser det har kommet mange svar her, selvom jeg har glimret med mitt fravær 8)
Valget falt tilslutt på larsenvinsj, som la greit i pris, og sendte raskt avsted. Resultatet ligger på garasjen min om et kvarters tid.
Ellers takk!