www.jeepclubnorway.no

Modeller => ZJ, WJ => Emne startet av: hammond på On.,23,Januar,2008,12,39

Tittel: jeep 5.2 utslipp
Skrevet av: hammondOn.,23,Januar,2008,12,39
noen som har tatt en utslippstest som viser hva jeep 5.2 slipper ut?

hvordan stiller den seg i forhold til andre?

noen som har tatt test med LPG?
Tittel: Utslipp 5.9 uten katalysator
Skrevet av: dabjMa.,28,Januar,2008,09,55
Har avgassmåling på min 98 modell 5.9 uten katalysator:
CO=0,3% ved tomgang.
Tittel: Sv: jeep 5.2 utslipp
Skrevet av: Micke66To., 3,April,2008,21,00
Fikk min fra eu idag med 0,3%
jeg har en 5,2 ltd med 2,5" american thunder system på, kjørte uten cat, men satte på den til eu`n, det tror jeg var lurt (han ville nok klart utslippet, men lyden blir da i heftigste laget)
M
Tittel: Sv: jeep 5.2 utslipp
Skrevet av: skruknottFr., 4,April,2008,08,38
jeg har en 5,2 ltd med 2,5" american thunder system på, kjørte uten cat, men satte på den til eu`n, det tror jeg var lurt (han ville nok klart utslippet, men lyden blir da i heftigste laget)
M

Merker du noe forskjell i effekt eller forbruk med/uten cat? Eller er det bare på grunn av lyden du kjører uten? Mitt originale eksosanlegg ble "dessverre" godkjent på EU så det drøyer vel litt før jeg bytter, men American Thunder står høyt på lista. Ser ut som det gir god verdi for kronene.
Tittel: Sv: jeep 5.2 utslipp
Skrevet av: Micke66Lø., 5,April,2008,21,37
Merker egentlig ingen forskjell med eller uten cat (men det høres jo forholdsvis rått ut uten:) )
Kjører med cat nå og KN filter, virkelig god lyd det også.
Uten cat blir det for mye lyd, kult på rette strekninger men skal du til fjells blir du "gal" før du er fremme:)