www.jeepclubnorway.no
Modeller => YJ => Emne startet av: RoarH på Sø., 6,Januar,2008,16,34
-
Hei.
Finnes noen slags skjema for hvordan vaccumslangene skal settes/kobbles osv.
snakk om YJ 88, 4,2L, aut.
Om noen har, hadde jeg satt stor pris på det.
-
Hei jeg fikk skjema av en som heter Cato og jobber på AARNES a/s .Du kan jo prøve der hvis ikke meld fra å jeg fakse over.