www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: nilsb på Ti., 1,Januar,2008,22,58
-
Litt heng og ett smell.
Ble en litt skeiv plate
(http://i227.photobucket.com/albums/dd52/nils-ab/094.jpg)
(http://i227.photobucket.com/albums/dd52/nils-ab/095.jpg)