www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: nilsb på Ti., 1,Januar,2008,22,58

Tittel: Slik går det når bremsetromlene ikke blir reingjort etter myrbesøk !
Skrevet av: nilsbTi., 1,Januar,2008,22,58
Litt heng og ett smell.
Ble en litt skeiv plate

(http://i227.photobucket.com/albums/dd52/nils-ab/094.jpg)
(http://i227.photobucket.com/albums/dd52/nils-ab/095.jpg)