www.jeepclubnorway.no

Modeller => YJ => Emne startet av: Jeep-Geir på Ti.,25,Desember,2007,22,12

Tittel: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: Jeep-GeirTi.,25,Desember,2007,22,12
Har kjøpt oppgraderingslamper US type (større) fra Rampage til min YJ.

Men får ikke montert disse uten US rammen bak hvor de festes.
Trodde det var samme rammen men det viser seg at også denne er mindre på biler med Europa-lykter.

Er det noen som har US ramme liggende og vil kvitte seg med disse?

Tittel: Sv: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: KOOn.,26,Desember,2007,12,54
Kan ikke skjønne at det er forskjell?
På min -89 (US, modell) trengte jeg bare å hive ut de gamle "sealed beam" og skrudde H4  innsatser fra hella rett inn.
Tittel: Sv: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: Jeep-GeirTo.,27,Desember,2007,11,04
Men da satt det US lamper på bilen din fra før??
Tittel: Sv: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: KOTo.,27,Desember,2007,15,17
Ja, kjøpte Jeepen ny i Florida. Da var det original sealed beam på den.

PS (-89 mod kosta den gang ca. 80 000, vare dengang i Norge 165 000, 320 000 m.baksete heia norske avgifter ::) )
Tittel: Sv: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: JeepTo.,27,Desember,2007,21,49
De "store" lampene på YJ bruker visstnok samme lyktebrønner som XJ, mye enklere å finne på skroten.
Tittel: Sv: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: Jeep-GeirFr.,28,Desember,2007,01,31
Tusen takk for tipset Tor
Da får jeg ringe litt rundt om noen kan ha en XJ   :)

Fikk KARASJOKK da jeg fikk deleprisen på disse hos Grefsrud Bil i Hunndalen.
Kom på rundt 8.000,- for ramme og lyktebrønn noe jeg ikke får helt til å henge på greip!

Og til KO,
Norske mydigheter er ikke som andre mydigheter!
De vet å ta seg betalt i form av avgifter og grafser til seg med begge hender  :o)
Bilavgifter, da snakker vi butikk for norske mydigheter.
Regner med det klinger godt i mynter i den handelsbygningen de holder hus!
Tittel: Sv: ramme for US front-lamper H4 til YJ
Skrevet av: renegadeFr.,28,Desember,2007,01,49
Tusen takk for tipset Tor
Da får jeg ringe litt rundt om noen kan ha en XJ   :)

Fikk KARASJOKK da jeg fikk deleprisen på disse hos Grefsrud Bil i Hunndalen.
Kom på rundt 8.000,- for ramme og lyktebrønn noe jeg ikke får helt til å henge på greip!

Og til KO,
Norske mydigheter er ikke som andre mydigheter!
De vet å ta seg betalt i form av avgifter og grafser til seg med begge hender  :o)
Bilavgifter, da snakker vi butikk for norske mydigheter.
Regner med det klinger godt i mynter i den handelsbygningen de holder hus!

Med ramme mener du da pynteringen ?  Hvis ja, så får du denne "overalt".
Når det gjelder lyktebrønnen, er det noe slikt du skal ha tak i ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jeep-Wrangler-CJ-YJ-Head-Light-Frame-Bezel_W0QQitemZ170100992922QQcmdZViewItem?hash=item170100992922

Hvis ja, så vet du ihvertfall litt mer om hva du skal søke etter...