www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: sondre85 på Fr.,30,November,2007,15,58

Tittel: pippe/ule yd fra styringen.
Skrevet av: sondre85Fr.,30,November,2007,15,58
Min tj har begynt å lage en ulyd. pipe/skrike/ule lyd når jeg vrir på rattet.. virker som om det kommer rett bak dashborde. Noen som her en ide om hva det kan hvere, og eventuellt hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den..
Tittel: Sv: pippe/ule yd fra styringen.
Skrevet av: SkywalkerFr.,30,November,2007,16,31
Sjekk oljenivået på servostyringen. Det er antageligvis lavt nivà eller alt for lite olje der.
Tittel: Sv: pippe/ule yd fra styringen.
Skrevet av: sondre85Fr.,30,November,2007,16,44
ikke det som er problemet... lyden kom etter at jeg var tom for strøm og måtte rulle bilen i gang.. dvs at jeg også måtte ri endel på rattet uten at servoen var igang.
Tittel: Sv: pippe/ule yd fra styringen.
Skrevet av: Tom-GFr.,30,November,2007,20,30
Det sitter en gummimansjett rundt styreakselen som skal tette mot torpedoveggen, denne lagde ulyd i min da det begynte å bli kuldegrader, smør med vaselin el.