www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: dunk på Ti.,13,November,2007,09,54

Tittel: Hva er bensin forbruket på en 2.5L
Skrevet av: dunkTi.,13,November,2007,09,54
Hva er bensin forbruket på en 2.5L.
Bykjøring og landevei??
Tittel: Sv: Hva er bensin forbruket på en 2.5L
Skrevet av: renegadeTi.,13,November,2007,11,06
Hva er bensin forbruket på en 2.5L.
Bykjøring og landevei??

0,8 - det over er hobby...

Har aldri greid å få min noe særlig under 1,2.

Det er med standard utveksling & 31" hjul.
Tittel: Sv: Hva er bensin forbruket på en 2.5L
Skrevet av: Tom-GTi.,13,November,2007,11,07
"Blåmann" går på ca.1,2 blandet kjøring med 4,88 utv og 285/75-16
Tittel: Sv: Hva er bensin forbruket på en 2.5L
Skrevet av: TerjeTi.,13,November,2007,13,29
Min med orginale hjul brukte 0.9-1.0 l på min kjøring. Mest langkjøring.. Med 33" hjul og org. dreving ligger den på ca. 1.1-1.3.
Min første TJ som var tre år nyere, brukte ca. en desiliter mere.