www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: dunk på Ti.,13,November,2007,09,54
-
Hva er bensin forbruket på en 2.5L.
Bykjøring og landevei??
-
Hva er bensin forbruket på en 2.5L.
Bykjøring og landevei??
0,8 - det over er hobby...
Har aldri greid å få min noe særlig under 1,2.
Det er med standard utveksling & 31" hjul.
-
"Blåmann" går på ca.1,2 blandet kjøring med 4,88 utv og 285/75-16
-
Min med orginale hjul brukte 0.9-1.0 l på min kjøring. Mest langkjøring.. Med 33" hjul og org. dreving ligger den på ca. 1.1-1.3.
Min første TJ som var tre år nyere, brukte ca. en desiliter mere.