www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: sandviper på To., 8,November,2007,21,48

Tittel: utveksling girkasse
Skrevet av: sandviperTo., 8,November,2007,21,48
Hva er utvekslingen på 1 gir? Ref denne: http://www.novak-adapt.com/knowledge/gearing.htm

Og hva er utvekslingen på 5 gir?

Transfer kassen i en 2.5 manuell er en np231? Hva er navnet på girkassen?
Tittel: Sv: utveksling girkasse
Skrevet av: Stein-KFr., 9,November,2007,07,38
Ax5 heter girkassa på 2,5l og AX15 på 4l ( Manuelle kassene ).