www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: sandviper på To., 8,November,2007,18,38
-
Pære eller sensor?
Hvordan kommer jeg til pæra og hvor sitter sensoren?
-
Mest sannsynlig er det pæren, bare skru ut speedometer så sitter alle pærene i hver sin pæreholder.. Pærene fåes kjøpt på de fleste bensinstasjoner
-
Skal det egentlig være to stykker?
det er bare ett som tenner seg, men hvis jeg ser nøye etter, så ser det ut som om det skal være to lys.