www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: sandviper på To., 8,November,2007,18,38

Tittel: 4x4 lys virker ikke.
Skrevet av: sandviperTo., 8,November,2007,18,38
Pære eller sensor?

Hvordan kommer jeg til pæra og hvor sitter sensoren?
Tittel: Sv: 4x4 lys virker ikke.
Skrevet av: BirkelandjeepLø.,10,November,2007,13,55
Mest sannsynlig er det pæren, bare skru ut speedometer så sitter alle pærene i hver sin pæreholder.. Pærene fåes kjøpt på de fleste bensinstasjoner
Tittel: Sv: 4x4 lys virker ikke.
Skrevet av: LesPaulLø.,10,November,2007,15,29
Skal det egentlig være to stykker?
det er bare ett som tenner seg, men hvis jeg ser nøye etter, så ser det ut som om det skal være to lys.