www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Bred på Lø., 3,November,2007,08,51

Tittel: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: BredLø., 3,November,2007,08,51
Legger ut et par bilder av min 2000 mod. tj 4.0 l hentet i Stavanger i går. Bilen er helt original så lenge det varer.
Noe spes. farge, men den blir vel noe annerledes når man får gjort det som må gjøres med TJ'n for at den skal bli fin.
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: G503Lø., 3,November,2007,09,32
Gratulerer  :D
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: CJ-5 PekkaLø., 3,November,2007,18,01
Grattis til jeepen og lykke til  :D ;D
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: LesPaulLø., 3,November,2007,19,02
4 liters manuell???
Ditt svin!!  >:(


Hehe, neida. Knalltøft, gratulerer så mye!!  ;) :D
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: sandviperSø., 4,November,2007,15,10
Gratulerer!
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: JeepsanMa., 5,November,2007,12,59
Gratulerer - måtte tilbake til Jeep!  ;D
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: Per LysMa., 5,November,2007,17,01
Gratulerer med TJ. Den fungerte fint i Nor Odalen i helga.
 Per L
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: BredTo., 8,November,2007,09,26
Takk for det  :D Har vært i kontakt med 4x4 butikken vedr.4" pro comp og sye kit. Bør jo prøve å gjøre de riktige tingene med en gang. Derfor er det en stor fordel at Stein-K og Jan-Erik her på forumet har tatt seg tid til bilder og dok.
på hva som de har gjort. Stor takk til de.
Per L nå har du kommet deg inn på de riktige sidene. (TJ) he he
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: Per LysTo., 8,November,2007,10,46
Ja jeg ble jo mektig imponert den tok seg helt opp til pølsegrillen. Så må det ha skjedd noe for der sto den hele dagen.  Neida dette blir nokk bra med alle de gromme delene som står på handlelista de. Lykke til, hjelper gjerne til med litt skruing vetdu.  Per L.
Tittel: Sv: Ble en ny TJ 4.0 i går
Skrevet av: BredTo., 8,November,2007,11,23
Sier takk for det. Det blir jo greit å få på litt lengere spiraler. Ble litt lei av disse bladfjørene som knirker hele tiden. ;)