www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: sandviper på Ti.,30,Oktober,2007,15,57
-
Er kanalbeskytterene ala Warn kun skrudd fast i karosseriet eller er de festet i ramma også.
Er de kraftige nok til bruk av highlift uten uten att det blir bulker merker i karosseriet under?
Tenkte jeg skulle lage meg noen...
-
De sitter skrudd inn i sidene og opp igjennom gulvet. I tillegg har jeg hellimt mine med sort sikaflex. Har ikke klart å bulke de noe mer tross iherdige forsøk....
-
Sitter skruene i siden slik at du kan se mutterne fra innsiden, kanten av balja under døra?
Sitter det noen skiver og muttere under gulvet på utsiden eller er det bare inni bilen?
Hvor kraftige skruer er det brukt?
Og det funker å jekke på de?
-
Sitter skruene i siden slik at du kan se mutterne fra innsiden, kanten av balja under døra?
Sitter det noen skiver og muttere under gulvet på utsiden eller er det bare inni bilen?
Ja, mutterne blir på innsiden under døra og under teppe for de som går nedover.
Hvor kraftige skruer er det brukt?
Tror det var 10mm og i 8.8 kvalitet.
Og det funker å jekke på de?
Ja, bare sjekk om du har tjora fast bilen i bakken. Isåfall, sjekk at festet i bakken er solid, ellers ryker de først.... ;) Warn sin Rockslider er vel av 5mm stål med buet forsterkning. Balja løsner sannsyneligvis fra ramma før du bulker den.
-
hehe da blir det nok Warn replica sliders på min etterhvert :)
Takker
-
Stein fikk du PM ang kassa?
-
ja, fikk du svaret?
-
noup