www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: Herman Hille på Sø.,21,Oktober,2007,18,44
-
Hei
Noen her som har godkjent Tj med 12,5" 33"? Har noen spørsmål om det, og lurer på om noen stiller seg frivelig til noen pm'er? ;)
Takk :)
Herman
-
Ikke godkjent enda men holder på, fyr løs på PM. eller ring meg på 90607115
-Kjetil
-
Noen her som har godkjent Tj med 12,5" 33"? Har noen spørsmål om det, og lurer på om noen stiller seg frivelig til noen pm'er?
Been there, done that!!
Du får overtale han far i huset med å hjelpe meg med V8 bytte, så svarer jeg på veldig mange pm`er ang dette ;)
Har du lest på hjemmesiden våres ang min godkjenning....?
-
Har lest den ja, var veldig fin og informativ.
Jeg har jo usannsynlig lyst til å lage en Hemiwrangler da, men det er nok litt usannsynlig med en 16-åringlønn >:(
Takk