www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Herman Hille på Sø.,21,Oktober,2007,18,44

Tittel: Godkjent Tj?
Skrevet av: Herman HilleSø.,21,Oktober,2007,18,44
Hei

Noen her som har godkjent Tj med 12,5" 33"? Har noen spørsmål om det, og lurer på om noen stiller seg frivelig til noen pm'er? ;)

Takk :)

Herman
Tittel: Sv: Godkjent Tj?
Skrevet av: sandviperSø.,21,Oktober,2007,21,33
Ikke godkjent enda men holder på, fyr løs på PM. eller ring meg på 90607115

-Kjetil
Tittel: Sv: Godkjent Tj?
Skrevet av: Stein-KSø.,21,Oktober,2007,22,01
Sitat
Noen her som har godkjent Tj med 12,5" 33"? Har noen spørsmål om det, og lurer på om noen stiller seg frivelig til noen pm'er?

Been there, done that!!

Du får overtale han far i huset med å hjelpe meg med V8 bytte, så svarer jeg på veldig mange pm`er ang dette ;)

Har du lest på hjemmesiden våres ang min godkjenning....?
Tittel: Sv: Godkjent Tj?
Skrevet av: Herman HilleMa.,22,Oktober,2007,16,09
Har lest den ja, var veldig fin og informativ.

Jeg har jo usannsynlig lyst til å lage en Hemiwrangler da, men det er nok litt usannsynlig med en 16-åringlønn >:(

Takk