www.jeepclubnorway.no

Treff & turer => JCN treff & turer => Emne startet av: mac'ern på Ti.,16,Oktober,2007,14,17

Tittel: GP TUR
Skrevet av: mac'ernTi.,16,Oktober,2007,14,17
Jeg drar i gang en felles GP'tur til før jul.

Søndag 4.november.
Ta med mat og drikke


(http://i114.photobucket.com/albums/n276/macern/IMG_0101.jpg)



( NB! Bindene påmelding.... hehe ;D )
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: Stein-KTi.,16,Oktober,2007,14,25
Full kræsj med både Rakfisk festivalen OG Gjerstad Sladden !!!!

Blir vel bare å være deg i skogen da.....  ;D
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: uffeTi.,16,Oktober,2007,14,54
Jag skall prøva att komma med en av mina bilar
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: KristianTi.,16,Oktober,2007,15,59
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Skal se på kalender`n
Kan jeg så kommer jeg.....

(http://i192.photobucket.com/albums/z169/Klie_bilder/offroad/10.jpg)
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: Jan-ErikTi.,16,Oktober,2007,16,47
Skal også prøve å henge meg med... Må bare avklare i kalenderen først, og sjekke med sjefen :P
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: GrandV8To.,18,Oktober,2007,19,17
Jeg skal notere meg datoen! Håper vi sees!
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: mac'ernSø.,21,Oktober,2007,23,17
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: Herman HilleMa.,22,Oktober,2007,16,15
 
Vi er med Tommy, og håper bilen holder denne gangen ;)

Snakkes, Herman :)

Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: mac'ernMa.,22,Oktober,2007,21,30
Kult ...  ;D
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: Rød CherokeeOn.,24,Oktober,2007,21,21
Jeg drar i gang en felles GP'tur til før jul.

Søndag 4.november.
Ta med mat og drikke


Hva er GP`tur....? (er nybegynner)

Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: mac'ernOn.,24,Oktober,2007,22,35
Sitat
Hva er GP`tur....? (er nybegynner)

 GP (Gunnar Pedersen grunneier av Gledesåsen)

 Gledesåsen er et omeråde i svinndal hvor det er åpent for alle som vil prøve sine kjøretøyer i terrenget..

 
Veibeskrivelse:   
 

Fra Spydeberg (Som ligger langs E18, 1 mil nord for Askim)
  0,0km - Ta av fra E18, RV122 retning sør-vestover. Det er skiltet til Skiptvedt.
  2,9km - Ta av til høyre. Det er skiltet Mørk og Golfbane.
10,8km - Golfbanen passeres
11,6km - Mørk gård, Sving til venstre. Det er skiltet Skiptvedt
12,8km - Ta av til høyre. Det er skiltet Svinndal krk og Crossbane.
16,2km - Ta av til høyre og kjør et par hundre meter innover.

Fra Moss (Statoil ved Mosseporten senter)
  0,0km - Følg RV120. Det er skiltet mot Elvestad men du skal følge veien videre mot Skiptvedt.
16,5km - Ta av til venstre. Det er skiltet Lunder og Crossbane.
19,8km - Ta av til venstre. Det er skiltet Mørk og Crossbane.
22,3km - Ta av til venstre og kjør et par hundre meter innover.
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: mac'ernSø., 4,November,2007,09,57
Jeg er der om ca 45 min....

Hiv dere i bilen å bli med----- HIHI ;D
Tittel: Sv: GP TUR
Skrevet av: Espen YJMa., 5,November,2007,21,48
Hei
Takk for en knall tur på søndag. Bare synd jeg måtte kjøre "over" en Ford Fokus på vegen hjem ved Mørk og mørkt var det. Hele venstre side gikk åt skogen. Bilen var ikke kjørbar så min 13 år gamle YJ kjørte dem "trygt" hjem. (Jeg må bestille en ny skjerm bredder i morgen).   
Gleden ble igjen på gledesåsen.
PS: Tommy, neste gang blir det ingen ekstra runde!!!!!!!