www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: sandviper på Ti., 9,Oktober,2007,01,42

Tittel: Arrgh fusking!
Skrevet av: sandviperTi., 9,Oktober,2007,01,42
Bilen fikk noen skikkelige hostekuler idag, tror det er på høy tid å få fjernet den elektroniske tenningen og den ekstra bensin pumpa som er igjen etter turbo bygget hvis jeg skal bli kvitt fusking og feiltenning...


Hvor skal pluggledningen fra senter av fordelingslokket plugges inn, altså hvor sitter coilen. og hva er riktig rekkefølge på pluggene fra lokket. Gjerne bilder ;)

Det er monter en ekstra bensin pumpe og regulator på min, kan noen kikke på sin og svare på om bensinen fra pumpa (som sitter i tanken) går rett inn på fuel railen eller om den går via en regulator?

Takker.

Tittel: Sv: Arrgh fusking!
Skrevet av: LesPaulTi., 9,Oktober,2007,17,06
Her du fjærnet turboen?  :o
Så du deler effekt med oss vanlige dødelige?
Tittel: Sv: Arrgh fusking!
Skrevet av: sandviperTi., 9,Oktober,2007,19,15
hehe, jepp ikke noe pusting og pesing lengre. Det funket ikke helt hundre og jeg hadde lite lyst til og legge penger i videre bygging av turbo.

Men kan du hjelpe meg med ledninger fra fordeler lokk og bensin tilførsel ;)
Tittel: Sv: Arrgh fusking!
Skrevet av: sandviperMa.,15,Oktober,2007,22,58
Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan bensin og tenning skal være?

evt noen jeg kan ringe som gidder og legge seg under bilen å titte på sin mens jeg kikker på min :)

Kjetil 90607115
Tittel: Sv: Arrgh fusking!
Skrevet av: sandviperFr.,19,Oktober,2007,11,59
Se her: http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=1239.30
Tittel: Sv: Arrgh fusking!
Skrevet av: sandviperLø.,20,Oktober,2007,22,12
Årsaken til fuskingen er nok ikke den uorginale tenningen men noe annet, når motoren er driftsvarm går den helt greit, feiltenner og hoster på kald og halv varm motor ikke ulikt denne http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=148.0 ???