www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: LesPaul på On.,19,September,2007,00,30

Tittel: To spørsmål
Skrevet av: LesPaulOn.,19,September,2007,00,30
1.
Er det noen som har prøvd Banks eksosanlegg? Står mye fint om det på nettet, men er det bare bedre lyd, eller er det faktisk merkbart?

2.
Synes det er litt lagg mellom motoren og hjulene. Hvis jeg ruller, setter den i gir, og gasser, så tar det litt tid fra clutchen griper, til bilen napper. Akkurat som om det er litt slark i tannhjulene eller noe. Merker ikke noe ellers, ingen ulyder eller lignende. Skal det kanskje rettåslett være sånn?  :P
Tittel: Sv: To spørsmål
Skrevet av: LesPaulFr.,21,September,2007,15,03
Ikke mye trafikk her om dagen   :-\
Tittel: Sv: To spørsmål
Skrevet av: Stein-KFr.,21,September,2007,19,38
1: Nei, men tror kanskje det er et slikt et som Tomas har montert på sin 4.0L og det ga bra lyd. Og hvis det står mye fint om det rundt om på nettet utenom reklamene, så er det vel noen som har testet det og synes det er ålreit.....

2: Det er mange kryss og tannhjul som drivverket skal igjennom, så at det er slark er vel ingen hemmelighet.... Men jeg er ikke helt sikker på hva du mener.