www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Salg - Jeepdeler => Emne startet av: Monz på Ma.,15,September,2014,13,29
-
Hei folkens!
Har har ett ubrukt, komplett å oppgradert tenningsanlegg til 258 (4.2). Jeg kan selge for kostpris. Dette skal bidra til en litt mer medgjørlig motor på flere vis. Passer biler fra 78-90 å funger som HEI. Men beholder orginal fordeleren.
Selges 1300,-
Mvh: Pål
98886623
Larvik
psb@hotmail.no