www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: RØROS på To.,12,Juni,2014,18,22

Tittel: BREMSEVÆSKE
Skrevet av: RØROSTo.,12,Juni,2014,18,22
Hvilken bresmevæske anbefales til 97 TJ. Ser i boka at det står en DOT 3, men de fleste bilsjappene har DOT 4 og 5.
Tittel: Sv: BREMSEVÆSKE
Skrevet av: Stein-KFr.,13,Juni,2014,00,15
Dot3 er minimum, 4 er bedre...
Tittel: Sv: BREMSEVÆSKE
Skrevet av: RØROSLø.,14,Juni,2014,22,37
Takker så mye, da skal jeg informere verkstedet som skal utføre det ærefulle oppdraget (Esso på Røros, alle tiders gjeng!).