www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: RØROS på Fr., 3,Mai,2013,18,06
-
Jeg skal montere en Smittybilt 3" dobbel rørstøtfanger bak på min 97 TJ, men jeg mangler brakettene for å feste fangeren. Noen som har slike liggende og ikke trenger dem?
Send meg gjerne en PM!