www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: TJ98 på Ma., 4,Mars,2013,09,50

Tittel: Plugg til dørbryter taklys
Skrevet av: TJ98Ma., 4,Mars,2013,09,50
Noen som har liggende trekant pluggen som skal inn i dørbryteren til taklyset (http://www.quadratec.com/products/13029_5000.htm (http://www.quadratec.com/products/13029_5000.htm).
Den er revet av på passasjersiden på bilen min.