Siden Warn altså har sluttet med sitt "full floater" kit til Dana 44 er det altså en koselig kar som går under navnet 'Herm the Overdrive Guy' og hans firma ATV Manufacturing (
http://hermtheoverdriveguy.com/index.htm) som har tatt over å lage disse fantasktiske drivakslingene. De har 19 splines inne ved diffen og 27 splines ute ved hjulet (samme som nyere "open knuckle" CJ framakslinger).
Ytterdelene som trengs til bakakslingen kan plukkes rett fra en "closed knuckle" framaksling av type Dana 25, 27 eller 44, med unntak av selve drivflensen som tas fra en nyere "open knuckle" Dana 30 (6 bolt flens). Delene fra D25/27/44 framaksel passer rett på bakakslingen, kunne tro at Dana hadde tenkt seg muligheten av å gjøre noe slik selv.
I stedet for drivflens kan man selvsagt velge frihjulsnav på bakakslingen også. Nå vil altså de fleste ytterdelene være like på fram- og bakaksling, noe som forenkler i rep.sett boksen man tar med på tur. Videre så har man fått en mye mer solid bakaksling enn det man hadde!
En slik bakaksling er snart ferdig bygget på Jeephospitalet. Bildet viser den korte drivakslingen (jada, har lang for andre siden også) samt feste for nav tatt av en framaksel. Bolthullene passer med flensen som sitter ytterst på rørene på bakakslingen.