Det er 13 mm 12-kant på de 3 boltene.
Jeg brukte 1/2" 12-kant (altså 12,7 mm) på noen av de gamle boltene siden de var litt redusert av rust. Børst/bank vekk evt. rust om mulig. Bare å banke på plass pipa så den ikke glipper. Spray CRC på enden av bolten som stikker ut på andre siden, og skru litt fram og tilbake hvis de går veldig tregt.
Jeg hadde bestilt nye bolter fra USA forresten, men kunne vel alltids ha brukt de gamle om igjen.
Og så må bremsekaliper tas av naturlig nok.
Tetningsringen ryker neppe hvis man er forsiktig, det er vel den lange stikkakslingen som er mest risikabel kanskje. Men metallringen rundt tetningsringen har jo en styringskon for å unngå skade.
Ha litt diffolje på splinesen.
Jeg "foret" mitt akslingsrør på begge sider med svarte 50 mm avløpsrør slik at ikke rust og slikt skulle dras med inn, og for framtidig rustbeskyttelse. Og så passet rørene de så godt inni der, de omslutter tett rundt metallringen på tetteringen innerst. Limte dem ytterst med tec 7 eller lignende. Sikkert bare tull men det så nå bra ut
Sees på det nederste bildet.
Jeg kjøpte andre klemringer til den minste enden av mansjettene (på bilxtra). De små som fulgte med mansjettene var litt slappe og da tyter det fort fett ut der. Kjøpte spesialtang på biltema.