Snakket med Amund på telefonen for litt siden, og han trodde at du hadde gjort noe med din Sivert. Han syns det plystret litt mye i turboen din når du kjørte på Evjemoen i sommer
Men hvis den var helt original, så må jo det være bra.
Prøvekjørte en WJ her i går. Og har et par spørsmål i den forbindelse.
Første.
Bremsepedalen siger sakte inn når man holder bremsen inne og står stille. skal den det?
ved pumpebremsing, så svekkes bremsene betraktelig. er det riktig?
Andre.
Bilen har jo en 3trinns automat + overdrive. Jeg syns den giret veldig røft. du kjente skikkelig godt at den gira. Er det riktig?
Ved noen anledninger så hørte man også sånn klakking i bak akslen når den gira. det også er vel ett dårlig tegn?
Tredje.
vi tok en 180 graders sving i en rundkjøring. (ikke så stor). Da syns jeg at jeg hørte noe slags "maling" på og av flere ganger når vi svingte rundt. Trodde kanskje det var viskosekoblingen som slapp opp spenninger i drivverket, men så tenkte jeg at dette skal vel faktisk ikke høres.
Hva kan lyden være? og kan det tyde på at viskosekoblingen er litt "røten" (råtten)??
Fjerde.
Bilen gikk veldig fint og rolig på tomgang. Lite diesel lyd. Noe mange har kritisert at den faktisk har. Men når man dro på litt og fikk motoren til å jobben, da hørtes det jo nesten ut som en subaru med boxer motor. Da hørtes det godt, og motoren hørtes ganske grov ut. Er det dette folk mener med at bilen bråker litt??
Mvh tomas