For å få av støtfangeren bak, eller rettere sagt plastskallet utenpå støtfangeren, må man først ta av alle de mer eller mindre opplagte clipsene. Tre stk i hjulbuen på hver side, fire under på midten bak, fire i åpningen til bakluken. Deretter er det to torx-skruer i hver ende nede i åpningen til bakluken.
Så kommer de fire karosseriskruene jeg ikke var observant på. Det sitter to stk karosseriskruer, på hver side, plassert vertikalt overfor hverandre, på innsiden av innerskjermen, helt fremst på støtfangerskallet. Skruene har sekskanthoder med 10mm nøkkelvidde. Pipe rett på en liten skralle passet meg bra. For å komme frem til skruene må man løsne innerskjermen. Er man hardhendt ryker plastpopnagleclipsene (kr 1,50 pr stk på Biltema), slik de gjorde på den ene siden for meg. Trolig er det best å ofre de to clipsene på hver innerskjerm, for å unngå å bruke for mye makt på støtfangerskallet, slik at man enkelt kommer til karosseriskruene.
Når ovenfornevnte skruer og clips er fjernet, må man trekke skallet ut et par centimeter ut på hver side, for å løsne de to siste store clipsene som sitter fast på innsiden av skallet og går inn i noen rektangulære hull karosseriet.
Bildet av innsiden av skallet viser de to store hvite clipsene som går inn i karosseriet øverst i bildet, og til venstre i bildet sees to sorte hull hvor karosseriskruene går inn.
Bildet av karosseriet viser hvor kabelen ut til ryggesensoren går (oppskriftsmessig) gjennom et 24mm hull jeg sagde ut. Tilhengerfestekontaktkabelen går ikke fullt så oppskriftsmessig gjennom den store gummimuffen.