Skrevet av Emne: Belter til 97 cherokee bak  (Lest 1761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget ghost7

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Belter til 97 cherokee bak
« på: Ma.,23,Juli,2007,23,06 »
Hei,
er den lykkelege eigar av ein XJ som er 10 år og har tenkt å omregistrere den til person bil. importøren gjorde det enkelt og kliplte berre av beltene i staden for å skru dei av... så no er eg på utkikk etter belter. kor kan eg få tak i slikt eller har du noken til sal?

mvh André

Utlogget kjetilah

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 25
Sv: Belter til 97 cherokee bak
« Svar #1 på: Ti.,24,Juli,2007,00,46 »
Hei du.
for 10 år siden var importøren til jeep, Møller vw og audi. så hvis du ringer til enten importøren nede på kaia i oslo eller til forhandlere så kommer du sikkert over både belter og seter. jeg vet at det har blitt skrudd ut mange belter for jeg har jobbet med det på disse bilene. :)

Lykke til
Hilsen Kjetil A.

renegade

  • Gjest
Sv: Belter til 97 cherokee bak
« Svar #2 på: Ti.,24,Juli,2007,11,01 »
Hei du.
for 10 år siden var importøren til jeep, Møller vw og audi. så hvis du ringer til enten importøren nede på kaia i oslo eller til forhandlere så kommer du sikkert over både belter og seter. jeg vet at det har blitt skrudd ut mange belter for jeg har jobbet med det på disse bilene. :)

Lykke til
Hilsen Kjetil A.

Det var et veldig godt tips, i tillegg, så har de vanlige utstyrssjapene som Torshov bilrek belter.  Loyds i Fredrikstad lage belter, og det kan faktisk hende at du kan kjøpe & benytte belter fra USA.  Det har kommet noen regelendringer som muligens tillater dette.  Dette siste ville jeg dog ha sjekket med tilsynet før du evn. handler belter i USA.

Lykke til !

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Sv: Belter til 97 cherokee bak
« Svar #3 på: Ti.,24,Juli,2007,13,25 »
Jeg har belter fra Loyds bak i min '98 XJ. Det fungerer helt greit. MEN; Loyds belter har ikke de originale takfestene (armene som holder beltet i toppen), bare korte fester. Om det er mulig å få tak i belter som har slike "armer" burde du velge de. Disse armene tror jeg er fargetilpasset interiøret f.o.m. '97 års modell, men det kan også hende at de er "nøytralt" sorte. Med lange holdere faller beltet mer naturlig over skulderen til beltebrukeren. Av mindre praktisk betydning er at det arrangementet også ser litt bedre ut.
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741

Utlogget ghost7

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Sv: Belter til 97 cherokee bak
« Svar #4 på: Ti.,24,Juli,2007,15,47 »
takkar for svar. det er bertel o steen som er blitt importør sa møller. men der var det sjuk kø i dag så eg skal prøve igjen i morgon.
Bakseter var det heldigvis i bilen :) finst det hevesett til bilen som er lett å godkjenne? Takkar igjen for gode svar

André

renegade

  • Gjest
Sv: Belter til 97 cherokee bak
« Svar #5 på: Ti.,24,Juli,2007,18,08 »
takkar for svar. det er bertel o steen som er blitt importør sa møller. men der var det sjuk kø i dag så eg skal prøve igjen i morgon.
Bakseter var det heldigvis i bilen :) finst det hevesett til bilen som er lett å godkjenne? Takkar igjen for gode svar

André

Er ikke så stiv i cheorkeesisk, men hvis noen har, så er det www.4x4supply.no eller www.bgnor.no

Lykke til !