Skrevet av Emne: bremser og hjullagre til 93 5,2 ?  (Lest 1413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Utlogget pwb

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 286
Sv: bremser og hjullagre til 93 5,2 ?
« Svar #1 på: Fr., 5,April,2013,20,11 »
Hvis du har trommel bak så er vel ikke det der riktig band? De skal vel se mer slik ut
https://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1364784&cc=1181988

Husk også på å kjøpe ett rep. sett til bremsene
https://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1367469&cc=1181988

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: bremser og hjullagre til 93 5,2 ?
« Svar #2 på: Lø., 6,April,2013,01,07 »
Helt rett pwb. Det er bremsesko til håndbrems for dem med skivebrems bak, fra og med 1994 modell. Og rep.settet er viktig. 11.000,- i arbeid for å bytte det, ikke billig nei.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget pwb

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 286
Sv: bremser og hjullagre til 93 5,2 ?
« Svar #3 på: Lø., 6,April,2013,13,45 »
Helt rett pwb. Det er bremsesko til håndbrems for dem med skivebrems bak, fra og med 1994 modell. Og rep.settet er viktig. 11.000,- i arbeid for å bytte det, ikke billig nei.

Billig nei, he he. TS sa jo "fikk pris på 11000 for skifte av disse hos forhandler, synes det var noe dyrt..." men han burde heller skrevet "fikk pris på 11000 for skifte av disse hos forhandler, det må jo være helt feil pris?"
Hvordan kan noen forsvare 11.000 for en slik jobb?

Utlogget ahamm

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 23
Sv: bremser og hjullagre til 93 5,2 ?
« Svar #4 på: Lø., 6,April,2013,18,36 »
Da får jeg bestille opp de du linket til pwb.

lagrene og sylindrene er riktige?

Mener jeg brukte knappe 2 timer på hver side forrige gang jeg byttet lagre på en bil med fast aksling (landcruiser 70). Er vel ikke noe særlig værre på en Jeep.
bremsene må vel av uansett.
Fant ut at det er vel like greit å skifte selv, da vet jeg hva som er der inne og tilstand på alt

Kan vel si at tilbudet hos merkeforhandler var nesten det dobbelte av hva jeg trodde i min naivitet.

ett lager med påfølgende oljelekasje inn på bremseband var eneste punkt på EU kontroll, ikke værst siden jeg ikke har gjort noe siden forrige kontroll.