Skrevet av Emne: Vilken dekk dimm på orginal felger???  (Lest 1843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget laloba

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 150
Vilken dekk dimm på orginal felger???
« på: Fr., 4,Mai,2007,22,23 »
Hei har endelig fått meg jeep W hvilken Mud Terain dekk er og annbefale på orginal felg 99 modell jeep????????
Ble ikke sahara i denne omgang...men er ikke fri for tanken etter hva FINN.NO bekreftet om den hvite...får leve med en 2,5 en stund.... ;D


Andre

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Vilken dekk dimm på orginal felger???
« Svar #1 på: Fr., 4,Mai,2007,22,53 »
31x10.5 glir pent på orginal felg og bil. Kan hende det blir nødvendig med en liten justering på svingen, men det burde gå greit.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Tomas

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1236
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
Sv: Vilken dekk dimm på orginal felger???
« Svar #2 på: Ti.,29,Mai,2007,23,47 »
Jeg ville nok sett på GoodYear Wrangler MT/R dekkene. det er helt konge dekk, det ser skikkelig tøfft ut, og fungerer på det aller meste av føre. Seiping anbefales på det sterkeste.
På originale felger kan du sette 32x11,5" dekk uten at det blir for galt. Riktig som Stein sier at du muligens bør justere svingradiusen din. Det gjøres enkelt ved å dreie en liten skrue ved hver knokkel litt ut for å stoppe knokkelen i å svinge fullt så skarpt.
Veit også om noen som har kjørt 33x12,5" dekk på original felg, men det blir noe mer ballong.
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.

Utlogget laloba

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 150
Sv: Vilken dekk dimm på orginal felger???
« Svar #3 på: On.,30,Mai,2007,14,15 »
Har nå satt 31x10.5 ingen subbing eller problemer med sving.Ble som en ny bil i skauen,Hytta er forsert uten problemer ;)

Andre