Skrevet av Emne: vil kjøpe tj sahara  (Lest 3720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget snap-on

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 26
vil kjøpe tj sahara
« på: Fr.,12,Oktober,2007,20,41 »
skal se på tj i morgen.tror d blir handel.noe feller som jeg burde se etter uten om det vanlige.el feil spesjelt.
tj sahara 1999

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #1 på: Fr.,12,Oktober,2007,22,23 »
Er det denne du skal se på: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11358012

Ser fin ut den. Vet ikke hvordan det er med prisen. Den er vel ganske ok. Det er ikke så mange 4 litere å finne i Norge, så prisen blir litt stivere av den grunn.

Det skrevet mye om hva man bør se etter. Har du lest tråden til Stein: http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=1136.0
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget snap-on

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 26
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #2 på: Fr.,12,Oktober,2007,23,43 »
ja er den.har sakt jeg skal ha denne vis den er som selger sier.virker som et godt kjøp.men det blir mye bygging.den er helt standar
tj sahara 1999

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #3 på: Lø.,13,Oktober,2007,00,10 »
Sitat
ja er den.har sakt jeg skal ha denne vis den er som selger sier.virker som et godt kjøp.men det blir mye bygging.den er helt standar

Var en fra klubben som ringte meg etter å ha sett på denne bilen. Det var flere ting han lurte på i forbindelse med TJ da han tidligere hadde hatt CJ.

Såvidt jeg forstod på han, så levde ikke bilen opp til forventningene i forholdet til hva eier sa og det som står i annonsen. Det var malingsøl i hele bagasjerommet og lakken så ut som den var 30 år gammel med masse parkeringsriper etter et liv på gata i Oslo. Men han var likevel interressert i den hvis han fikk ned prisen en del.

Men den kan være verdt en tur for å se den for de som er interressert. Tepper koster ikke alverden og en skikkelig runde med lakkrens og polish kan nok gjøre mye antar jeg. Samtidig, skal du bygge den for offroad, så kommer det flere riper ganske fort....
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #4 på: Lø.,13,Oktober,2007,01,17 »
Jeg byttet teppene i bilen min. Tok da ut stoler og alt inni, fikk støvsugd og vasket ordentlig, og la inn nye tepper. Bilen ble da som ny inni for ca. 1000kr. Link til teppet jeg kjøpte: http://www.quadratec.com/products/14051_401_07.htm

Anbefaler virkelig å gjøre dette dersom bilen er litt sliten inni. Det gjør utrolig mye, for ikke å snakke om lukten. Man får tilbake nybil lukten ;D
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget snap-on

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 26
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #5 på: Lø.,13,Oktober,2007,07,30 »
skal bli morro å se bilen.så lenge det ikke er hull på lakken er det vel håp.og den skal kjøres utenfor vei så helt strøken trenger den ikke å være.har fått en kompis til å kjøre meg ned til oslo.han er lakkerer,så han ser fort om det er mye jobb.selger sa det hadde vert mange telefoner på bilen.stor interesse.
tj sahara 1999

Utlogget snap-on

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 26
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #6 på: Sø.,14,Oktober,2007,18,34 »
jaggu ble det handel. stolt jeep eier :)
tj sahara 1999

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #7 på: Sø.,14,Oktober,2007,18,40 »
Gratulerer! Og velkommen :)

I hvilken tilstand var den?

Og fyll gjerne inn litt info i profilen din.....
« Siste redigering: Sø.,14,Oktober,2007,21,12 av Stein-K »
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #8 på: Sø.,14,Oktober,2007,19,15 »
Gratulerer ;D ;D

Da er e bare å opprette en garasje slik at vi får sett hva du gjør med den ;)
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #9 på: Sø.,14,Oktober,2007,21,10 »
Grattis! Du får opprette garasje ja, og legge ut noen bilder.
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #10 på: Sø.,14,Oktober,2007,21,22 »
Man får tilbake nybil lukten ;D

også vips, så fikk man tilbake myrlukta neste søndag...

Men ja, enkle knep som vasking, pussing, polering og sånt har utrolig mye å si. Dette har jeg lest et sted, uten å riktig ha kommet meg til å prøve det selv.
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget snap-on

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 26
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #11 på: Sø.,14,Oktober,2007,22,13 »
takker.teknisk er den veldig bra.var jo en 50 år gammel dame som hadde eid bilen siden den var ny og kjørt 77000.eksos lekasje men jeg får bytte maifoldpakkning.ikke strøken i lakken.men litt røbbing og flekking fixer det.nå er det heving og hjul som må bli neste. noen som trenger hilux.har en 87 mod godkjent med 35" og alle andre ombyggninger som skal selges nå.
tj sahara 1999

Utlogget snap-on

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 26
Sv: vil kjøpe tj sahara (har kjøpt)
« Svar #12 på: Sø.,14,Oktober,2007,22,16 »
.
tj sahara 1999

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #13 på: Sø.,14,Oktober,2007,22,18 »
...trenger hilux.har en 87 mod godkjent med 35" og alle andre ombyggninger som skal selges nå.

Trenger er vel å ta litt hardt i, men.... Bilder, pris ? Annonse et annet sted ?
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

renegade

  • Gjest
Sv: vil kjøpe tj sahara
« Svar #14 på: Sø.,14,Oktober,2007,22,21 »
takker.teknisk er den veldig bra.var jo en 50 år gammel dame som hadde eid bilen siden den var ny og kjørt 77000.eksos lekasje men jeg får bytte maifoldpakkning.ikke strøken i lakken.men litt røbbing og flekking fixer det.nå er det heving og hjul som må bli neste. noen som trenger hilux.har en 87 mod godkjent med 35" og alle andre ombyggninger som skal selges nå.

Nja, er ikke sikkert det er pakkningen. selve manifolden er berømt for å sprekke...

Meeeen det finnes nye manifolder å få kjøpt, fra under $ 100 for en med fleksible rør (som sies å fikse problemet med sprekker), til syrefaste manifolder til mange hundre $.