Skrevet av Emne: Spacer  (Lest 1408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Spacer
« på: On., 3,Oktober,2007,19,11 »
Hei!
Noen her som har erfaring med spacer på felger? Har 31x10,5x15, 7,5 " felg. Og de fikk litt for god plass under 7" skjermbreddere. Har planer om 10" felg med 33 etterhvert,men frem til da hadde det vært greit å fått et litt mere maskulint utseende....
Geir Morten
Orkdal

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Spacer
« Svar #1 på: On., 3,Oktober,2007,19,41 »
Ingen personlig erfaring med spacere, men de selger noen TÜV godkjente på BG Nor. Prisen.... Husker jeg ikke feil, så koster de vel det samme som et par felger, og da kan man vel bare klaske til med en gang, eller kjøre rundt med pizzakuttere langt inni skjermhusene......

Mener de de har for salg bygger ca 1" evnt 3/4". Hvor mye rom har du fra ytterkant dekk til skjermkant?
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Sv: Spacer
« Svar #2 på: On., 3,Oktober,2007,20,16 »
blir fortsatt "kjoleformet" med bare 1" ja, har ikke vært ute å målt nå, men har sikkert borti 3" m ledig plass inni der  :-\. Ergo så vil en sådan bekostning være bortkastet. Får vel bare kjøre rundt med det oppsettet inntil kontoen sier GO! Vollamo blir værtfall fornøyd nå når jeg har fått dekket til hjula mine, og vel så det!  ;D
Geir Morten
Orkdal

Utlogget Holmis

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 624
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
Sv: Spacer
« Svar #3 på: On., 3,Oktober,2007,23,06 »
Du får 3" spacer bl. annet på eBay.
Har selv slike som jeg brukte på min CJ i fjor vinter i 3"bredde. Tror de kostet rundt 200 dollars + frakt og MVA.
Dette ser helt sykt ut på bilen, blir stabil, men men....
Men som sagt tidligere her i tråden, ville jeg nok heller puttet disse pengene tilbake på sparegrisen og tatt de frem igjen når felg og dekk skal kjøpes.
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com