Gikk løs på dette med kald WJ. Ble liksom litt "nok" av å sitte å fryse.
Har tidligere montert inn xtra sirkulasjonspumpe på slangen til registeret, dette ga ikke det helt store resultatet. Koblet nå inn et xtra register inn på samme krets. Borret hull inn i øvre del av torpedo og inn i luftsugekanalen under plastdekselet. (Rett ved/bak ekspansjontank) Fant meg et varmeapparatregister som passer inn i det ytterste hullet med slangetilkoblingene (ut/inn) fremover. Slangene blir da ikke så lange, og det hele ser ganske "org" ut når plastdekslet er på. Måtte kappe det indre plastgitteret (som dekker over de to hullene) så bare den delen over det største hullet er tilbake. Var litt spent på resultatet, da et register er tykkere og kunne bremse lufta mer enn oljekjøler, men også vil gi mer varme. Men det ble topp resultat
Kjørte i -26gr i går, holdt varmeapparatet på auto og 21gr. Kunne sitte i genser, samt ha god varme i kupeen. Ble en helt ny bil
Skal i løpet av vinterern tenke ut en "pen" løsning på dette med en krets som kan stenge det xtra registeret og åpne for by pass inn i motor som org. Bruke kraner og skjøter ble for stort og utrolig "hem-mekk" forsker litt på å bruke en hydraulikkblokk med kraner, og sommer / vinter posisjon. Men nå blir det flere mnd jeg kan nyte godt av god fremkommelighet i en god og varm bil