Med litt flaks da jeg lette etter noen andre deler i garasjen fant jeg en eske med sentrallåsdeler som Pappa hadde tiltenkt Minien sin. Disse så merklig tilpasset Tj og jeg argumenterte med at han ikke trengte noen sentrallås på en bil man kan stå stille å låse opp begge dørene fra utsiden, og etter litt diskusjon var delene mine. Vi startet sammen, og brukte først lørdagen. Startet med å ta fra hverandre begge fremdørene, og der så det ut til å gå ganske greit, men når vi fikk fra hverandre bakdørlåsen etter x antall nesten knekte engangsklips så det mørkere ut. Det var såvidt plass til den elektriske åpnerenen noen steder, som selvfølgelig ikke passet med låsestaget i retninger og høyder. Etter noen ulike løsninger kom vi frem til å sette den mot midten av døren, og lage et eget stag, som gikk rett på låsestaget, eneste som var klønete var at det tok en evighet å få låsen i posisjon på grunn av at luken er så tynn.
Siden jeg har fjernet reservehjulet og det tredje bremselyset kunne jeg bruke overføringen av signal til lyset, til låsen istede. Da var det ned i noen esker i kjelleren og finne denne. Fordørene gikk fint men tok litt tid å få ledningene til å ikke komme i konflikt med vinduet når det var rullet ned.
Styreboksen til sentrallåsen plasserte jeg sammen med "Tru-speed"en over hanskerommet, og kablet meg ned til høyere dør, over til ventre dør, og den bakover gikk over på ventresiden og med den orginale ledningsbunten bakover. Når jeg kom helt bakerst måtte jeg over til høyere side igjen, og siden jeg ikke ville legge noe ny ledning under bilen, brukte jeg de som var til kontakten til det tredje bremselyset, som jeg fant igjen på ventre side. Da kunne jeg lodde over de på ventre side, og slapp noe uorginalt i værutsatt stilling under bilen.
Det eneste som mangler nå er å få en fjernstyring til å fungere sammen med de delene vi har brukt, planen er å bruke en orginal jeepsender og få bilen til å lese det signalet. (vi får se)