Det jeg selv merket etter kort tid med 2" heving var at mellomakslingen tok kvelden. Blir for mye vinkel ved transferkassa. Like greit å gå for carolina driveline aksling med en gang, da det er ca like dyrt som en mellomaksling fra en donorbil som har kryss ved transferkassa. Ved 2" heving er det ikke helt nødvendig med A-arm spacer, men det gjør godt for foringer osv i at det blir litt bedre vinkel. Har en A-arm spacer liggende hvis ønskelig. Når det kommer til godkjenning, så har jeg vært på tanken på å ta den med til Tyskland da jeg har gjort "jobben" så nøye som mulig slik at kjøreegenskaper skal være lik, eller bedre enn originalt, men det eksisterer jo ikke papirer. Har som vist montertr skjermbreddere slik at hjulene ikke skal stikke utenfor, og skaffet skvettlapper med tanke på medtrafikanter. Godkjenning via BT ser jeg på som usannsynlig uten å ha vært hos tüv i Tyskland. Endeledd med smørenippler og et sted man kan skru litt er jo gull. Er en del skruing på disse, men svært enkle å jobbe med da de er som legobiler:)
Blir litt feil å si at det ikke eksisterer papirer. Har undersøkt med et firma på Østlandet som kan dokumentere at akslingene er godkjent på andre biler med annet innføres og større hjul osv.
Har gjort masse med bilen ellers også, men har vært litt dårlig til å oppdatere byggetråden da har 2 barn og bygger hus. Bare spør mer hvis det er. Le du lurer på.