Skrevet av Emne: Kjøper Jeep CJ  (Lest 1672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget pellemoe

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 4
Kjøper Jeep CJ
« på: Sø.,29,April,2007,14,02 »
Hei!
jeg har akkurat fått åpnet øynene for hvilken fantastisk bil Jeep CJ er, og selger nå min muskelbil. Derfor er jeg nå på utkikk etter en CJ fra 1945 til 1978, alt er interressant. Maks pris er 40 000,- rep.objekt er ok. Hvis du har en til overs eller vet om noen som vil selge, vær så snill og tips meg! E-post: pellemoe@hotmail.com eller tlf: 47297382.
MVH
pellemoe

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Kjøper Jeep CJ
« Svar #1 på: Ti., 1,Mai,2007,22,48 »
Hva er det du selger ?   Hemi-Charger ? Hva med å ikke selge muller, og ta opp ekstralån for å kjøpe CJ i tillegg ? Bare en tanke...  Jeg solgte en van en gang, og angret lenge.
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget pellemoe

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 4
Sv: Kjøper Jeep CJ
« Svar #2 på: On., 2,Mai,2007,17,27 »
Selger en 1975 US Ford Granada 2 door coupe(har ikke noe å gjøre med den europeiske å gjøre) med en 351M-code v8 og preppa c6. Gikk skikkelig lei av denne bilen, og siden jeg kommer til å tilbringe masse tid i sommer på småbruket jeg kommer fra (100 mål med åker omringet av myr og skog, nærmeste nabo bor 500 m unna i luftlinje, kom jeg på tanken om Jeep CJ. Det kryr av skogsveier å utforske, og alt er mitt! Det blir nok muskelbil igjen, men da blir det camaro eller noe det er enklere å skaffe deler til.

Utlogget pellemoe

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 4
Sv: Kjøper Jeep CJ
« Svar #3 på: Lø.,19,Mai,2007,14,22 »
takker for tipset, det ser ut til at det blir handel! Nå har jeg solgt Forden(2WD...huff) og satser på Jeep med V8. Blir det en varm og fin sommer er det vel neppe en bil som egner seg bedre til å nyte været med! :)

Utlogget Dracan

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 3