Skrevet av Emne: 1" Lift Kit MED dempere  (Lest 921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget JGC_tech

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 387
1" Lift Kit MED dempere
« på: Fr.,12,August,2011,21,32 »
Må bytte dempere og kontrollarmer på bilen før EU, og tenkte derfor å gå for ett bittelite hevesett MED noen nye dempere og fjærer..

Noen som veit om ett sted som selger dette billig til min ZJ? Sjekka E-bay, men er stort sett bare med spacere til Orginalfjæra
Tenkte å spare noen kroner på å kjøpe alt i ett "kitt" som er sånn delvis beregna på hverandre :) Trekker mye tung henger, og merker godt at bakdempera er slitte, hehe :)
Eat, sleep, drift!
- 96 Jeep Gr. Cherokee Laredo 4L
- 12 Pongratz L-AT400
- 93 JZX90 Toyota Mark II, 1JZ-GTE
x - Volvo 940 GL
x - Volvo 740 GL/TIC, Godkjent ombygget med 233hk/387nm

Utlogget Melhus

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 34
Re: 1" Lift Kit MED dempere
« Svar #1 på: Fr.,12,August,2011,22,09 »
Ta en titt på tråden jeg startet like under der står det Mange alternativer!
99' WJ 3,1 Limited 265/65-17

Chryslercrap

  • Gjest
Re: 1" Lift Kit MED dempere
« Svar #2 på: Fr.,12,August,2011,22,25 »
Må bytte dempere og kontrollarmer på bilen før EU, og tenkte derfor å gå for ett bittelite hevesett MED noen nye dempere og fjærer..

Noen som veit om ett sted som selger dette billig til min ZJ? Sjekka E-bay, men er stort sett bare med spacere til Orginalfjæra
Tenkte å spare noen kroner på å kjøpe alt i ett "kitt" som er sånn delvis beregna på hverandre :) Trekker mye tung henger, og merker godt at bakdempera er slitte, hehe :)

2" budget boost med dempere her da, $200.
http://rustysoffroad.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=rustys&Product_Code=RK-BB20-ZJ&Category_Code=sus_zj_kit

Kanskje vanskelig å finne noe med fjærer, men har ikke OME et 20-25mm sett til ZJ da? Der får du ihvertfall dempere og fjærer.