Det er ikke så vanskelig ( lett hvis du har bodylift... ).
Sett bakfra på transferkassen, på toppen av det bakre runde huset som har utgående mellomaksel til bakakslingen, sitter det en "duppeditt" kl 11. Den er festet med en "C-bøyle" og en torx/umbrako. Skru ut skrurn og dra duppeditten rett ut. Bytt selve drevet og før duppeditten inn igjen. Den C-bøyla har en posisjonerings skal i forhold til duppeditten og hvor mange tenner du har på drevet.
Med bodylift ca 1t jobb.
Uten bodylift ca 1-4t jobb.
I verstefall må du støtte opp drivlinja og ta ned skid plata under transferkassa. Bruk rikelig med CRC WE40 en dag eller to i forkant! Inne i rammevangene sitter det løse muttere som har en stålstang som igjen stikker ut av luftehull i rammevangene! Disse har perfekte forhold for å ruste i filler og kan gjøre jobben ganske slitsom....