Skrevet av Emne: Hjelp, haster! 93 ZJ 4,0  (Lest 1006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget dranjhh

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Hjelp, haster! 93 ZJ 4,0
« på: Sø.,23,Oktober,2011,17,26 »
Hei alle,

Jeg er ny her på forumet, og veldig fersk med Jeep.

Jeg vurderer å kjøpe en 1994 mod Jeep grand cherokee 4.0L. Link til annonse her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31267112

Bilen virker ok, men det er et par problemer som jeg trenger hjelp til å vurdere..

- Ved kickdown så kommer det en høy vinende lyd fra girkasse. Hva er/kan dette være?
- Den svetter en del fra girkasse
- Bakluke er vanskelig å få opp og den indikerer att den er åpen hele tiden. Det ser også ut som det er blitt sparklet en del på bakluken, så jeg mistenker att den har vært skikkelig skadet en gang.
- Det vibrerer å rister ved ca 80km, kommer fra venstre forhjul, har ikke jekket opp bilen å sjekket status der enda.
- Itillegg er det flere småting som bulk i venstre forskjerm, ødelagt elektrisk antenne, noe tikkelyder fra motor og litt "tungstartet og ikke minst bilen selges uten EU godkjenning, og denne må være gjort iløpet av oktober..

Jeg har egentlig ingen kjempegod følelse når det gjelder bilen, men jeg ser det er mye ekspertise på Jeep her inne, så jeg tenker å høre hva dere mener om bilen


Utlogget dranjhh

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Re: Hjelp, haster! 93 ZJ 4,0
« Svar #1 på: Sø.,23,Oktober,2011,17,30 »
Ser denne ble postet under feil kategori, kansje en moderator som kan flytte tråden?

Utlogget torw

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 154
  • UT I SKOGEN OPP PÅ FJELLET!!
Re: Hjelp, haster! 93 ZJ 4,0
« Svar #2 på: Ma.,24,Oktober,2011,21,58 »
høres ut som et dyrt objekt!!bør nok ned i pris en evt.overhaling av kasse på rette verksted koster nesten like mye som bilen er annonsert for...
96 xj 2,5 td
87 jeep mj