Skrevet av Emne: Billakkerer/oppretter  (Lest 869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget provib@gmail.com

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 370
  • TJ`n min pr. høst 07
Billakkerer/oppretter
« på: Ma., 4,Oktober,2010,20,14 »
Da har jeg kommet til det punktet hvor jeg må tenke på retting av bulken min og å få lakket opp fronten.  Refererer til min garasje: http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,3459.0.html
 (grill,begge skjermene og panser).  Håper å gjøre mest mulig selv men ikke mer enn at resultatet blir 100% proft. 

Er det noen som kjenner/vet om eller kan anbefale hovedsakelig noen som lakker? rimelig og bra...   Jeg er ikke av den typen som skal ha alt gjordt "gratis" og samtidig forventer topp resultat men her er det viktig med kvalitet samtidig som jeg sier jo ikke nei til en fin pris. Det er jo tross alt nesten halve bilen som skal lakkes opp og hos Møller for eksempel ville de flå meg.
Er også på jakt etter en lakkerer som man kan komunisere med og godtar at jeg kan gjøre litt forarbeide selv. Jeg tenker at ett lite firma eller noen som driver for seg selv er best her. og ikke en stor kjede  med altfor mye å gjøre som skrur prisen opp etter hvor desperat de tror jeg er.

Alt av svar er interessant!
Kunsten å skru er å tørre å ta ting fra hverandre uten å være redd for å ikke få det sammen igjen. Kast aldrig en gammel del før den nye er på plass:-)