Skrevet av Emne: Krom Grill  (Lest 2714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fagelund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 160
  • medl nr 797
Krom Grill
« på: Ma.,14,Juli,2008,19,33 »
Hey!

Monterte krom grilldeksel på godbilen i helga, kjøpt fra 4wd. Da fant jeg jo ut at lykte dekslene ikke passet, jeg har for små frontlykter i forhold til dekslene.  >:( Har vel noe med us biler og europa importerte biler tror jeg ???

Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt de riktige dekslene fra nettet?? evt noen som har no liggende??
medl nr 797

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Krom Grill
« Svar #1 på: Ti.,15,Juli,2008,09,43 »
Hey!

Monterte krom grilldeksel på godbilen i helga, kjøpt fra 4wd. Da fant jeg jo ut at lykte dekslene ikke passet, jeg har for små frontlykter i forhold til dekslene.  >:( Har vel noe med us biler og europa importerte biler tror jeg ???

Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt de riktige dekslene fra nettet?? evt noen som har no liggende??
Var jeg deg hadde jeg mye heller fått tak i større lykter, mye finere med de noe større lyktene.
Men kan du ikke flytte over deksel fra gml grillen selv om det ikke er crome.
Sånn går det når man skal hive på slik juletre pynt...  ;)
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget Fagelund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 160
  • medl nr 797
Sv: Krom Grill
« Svar #2 på: Ti.,15,Juli,2008,22,50 »
Men jeg lurer bare på om bt godtar de større lyktene? :P
Nærmer seg forsøk på godkjenning  av hevesett og dekk nå, så jeg ha minst mulig for dem å plukke på!!

Og det blir ikke det samme med sorte deksel ;D
medl nr 797

Utlogget Kjart

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 143
Sv: Krom Grill
« Svar #3 på: Fr.,18,Juli,2008,10,06 »
Bruk cherokee lykter, jeg mener i statene er cherokee og wrangler YJ lykter like, men du kan muligens slite litt med innfestingen!

Utlogget Heepeejeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 282
Sv: Krom Grill
« Svar #4 på: Fr.,18,Juli,2008,11,01 »
Jeg har to av de store lyktene liggende om du ønsker å gå for denne løsningen.
Så lenge lyktene er E merket kan vel ikke BT henge seg opp i str. på disse?
« Siste redigering: Fr.,18,Juli,2008,11,12 av Heepeejeep »
CJ7

Utlogget Fagelund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 160
  • medl nr 797
Sv: Krom Grill
« Svar #5 på: Fr.,18,Juli,2008,16,19 »
Sitat
Jeg har to av de store lyktene liggende om du ønsker å gå for denne løsningen.

Det er godt mulig at det blir den løsningen, er dine mye brukt? Hvor mye skal evt du ha for de? :)
Vet du om de passer i lyktebrønnen( skåla som lykta er festet i) til de små lyktene, må vel kanskje bytte disse også?
medl nr 797

Utlogget Heepeejeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 282
Sv: Krom Grill
« Svar #6 på: Fr.,18,Juli,2008,20,55 »
Sitat
Jeg har to av de store lyktene liggende om du ønsker å gå for denne løsningen.

Det er godt mulig at det blir den løsningen, er dine mye brukt? Hvor mye skal evt du ha for de? :)
Vet du om de passer i lyktebrønnen( skåla som lykta er festet i) til de små lyktene, må vel kanskje bytte disse også?

Lyktene er ganske godt brukt men fungerer fint, usikker på hvordan de passer din løsning, dette får vi i så fall prøve ut.
Pris? Tja, lar seg ihvertfall bytte i en flaske rødvin, eller så donerer jeg de gjerne til en god sak.;D
« Siste redigering: Fr.,18,Juli,2008,20,57 av Heepeejeep »
CJ7

Utlogget Børre

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 8
  • 93 mod YJ 4.0 Litre High Output
Sv: Krom Grill
« Svar #7 på: Lø.,19,Juli,2008,00,22 »
større lykter får ikke plass i europa grillen, sorry men du må nok kjøpe en us grill for å få større front lykter, med mindre du ryker på den du har med skjærebrenner

Utlogget Fagelund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 160
  • medl nr 797
Sv: Krom Grill
« Svar #8 på: Lø.,19,Juli,2008,01,32 »
Sitat
Sitat
Jeg har to av de store lyktene liggende om du ønsker å gå for denne løsningen.


Det er godt mulig at det blir den løsningen, er dine mye brukt? Hvor mye skal evt du ha for de?
Vet du om de passer i lyktebrønnen( skåla som lykta er festet i) til de små lyktene, må vel kanskje bytte disse også?


Lyktene er ganske godt brukt men fungerer fint, usikker på hvordan de passer din løsning, dette får vi i så fall prøve ut.
Pris? Tja, lar seg ihvertfall bytte i en flaske rødvin, eller så donerer jeg de gjerne til en god sak.

Gjør en skikkelig overhaling av jeepen, så jeg vil helst ha så nytt som mulig :P Men tusen takk for tilbudet!! ;D

større lykter får ikke plass i europa grillen, sorry men du må nok kjøpe en us grill for å få større front lykter, med mindre du ryker på den du har med skjærebrenner

Hvor er det det ikke går?? Har masse av plass rundt lyktene mine nå, så ser ikke for meg hvor det kan butte??
« Siste redigering: Lø.,19,Juli,2008,01,35 av Fagelund »
medl nr 797

Utlogget Børre

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 8
  • 93 mod YJ 4.0 Litre High Output
Sv: Krom Grill
« Svar #9 på: Sø.,20,Juli,2008,15,40 »
 plass på sidene er nok ok men dybden på større lykter som gjør at det krasjer i bakkant med at hullet er for lite + at feste skruene ikke passer med større lykter

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Sv: Krom Grill
« Svar #10 på: Ti., 2,September,2008,11,32 »
større lykter får ikke plass i europa grillen, sorry men du må nok kjøpe en us grill for å få større front lykter, med mindre du ryker på den du har med skjærebrenner
Lyktebrønnene er "løse" og like de som sitter på XJ. En kjapp tur på skroten skulle løse problemet.
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget Fagelund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 160
  • medl nr 797
Sv: Krom Grill
« Svar #11 på: Fr., 5,September,2008,18,34 »
Kjøpte nytt fra usa jeg ;D
medl nr 797

Utlogget Heepeejeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 282
Sv: Krom Grill
« Svar #12 på: Ma., 8,September,2008,21,36 »
Kjøpte nytt fra usa jeg ;D

Kjøpt Seal Beam?
CJ7