Da er en rebuilt 242 transfer fra Novak adapters bestilt, de leverer nå denne faktisk med SYE.
Ny radiator også fra Novak.
Har også fått i adapter for å parre 242 transfern med 4L60-E automatkassa. Beninpumpe til LS1 motoren er på vei, LS1 trenger høyere trykk en orginalmotoren, og de sikreste er å bytte med en gang;)
Blir masse småting å samle inn.... F.eks kjøpte jeg inn EFI Live for å kvitte meg med VATS (startsperre) og ha mulighet til å fucke opp alt av motorstyrring får å få ned effekten
har ikke startet opp dyret på pallen der det står, men det er planen etter hvert.
Har fått i gearspaker fra en WJ. Begynner sånn smått å føle at de dyreste innkjøpene straks er i mål. Må gjøre det litt sånn føler jeg, hadde blitt jævla dyrt med alt i en smell...
Kansje jeg manner meg opp til å søke snart nå da
AR