Skrevet av Emne: RETURPOST MED UKJENT ADRESSE  (Lest 1884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
RETURPOST MED UKJENT ADRESSE
« på: Sø.,19,Juli,2015,00,33 »
Som vanlig har vi fått i retur giroer og kalendere pga. ukjent adresse. Vi vil for N`te gang oppfordre dem som flytter om å oppdatere adressen sin. Vi bruker mye fritid hvert år på å prøve å lokalisere medlemmers nye adresse. Dette skulle være unødvendig.  ::) Nå dreier det seg om 14 stk. giroer, og 6 stk. kalendere med giroer, altså 20 stk. Dere som savner giro og eller kalender, vær vennlig å sende navn og adresse til meg, så skal jeg se om du er blant de jeg har. Jeg vurderer å legge ut navnene på dem jeg har fått i retur, sånn at dere husker.... Om dere av en eller annen grunn ikke ønsker videre medlemsskap er det mer fair at dere sender noen ord så vi får slettet dere. Så sparer det oss for mye unødvendig arbeid. På forhånd takk.  :) Mvh. Åge. Epost: ages.oljeservice@gmail.com
« Siste redigering: Sø.,19,Juli,2015,00,36 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: RETURPOST MED UKJENT ADRESSE
« Svar #1 på: Ti.,11,August,2015,23,10 »
Da vi ikke har mottatt mer enn et par tilbakemeldinger på endring av adresse, velger jeg å legge ut navn her, så kanskje noen gjenkjenner seg selv og gir tilbakemelding:

Vi har fått i retur giroer med ukjent adresse fra følgende: Roger Myrmel, Rolf Gundersen, Fredrik Høie, Svein Erik Isachsen,Sigbjørn Børretzen, Randi Merete Ulstad, Sten Morten Hellum, Arne Roger Gleden, Egil Aamaas, Signar Olaussen, Stian Høyer Olsen, Espen Seger Olsen, Andreas Brygmann, Roger Kleven.
Følgende har vi fått i retur kalendere med giroer fra: Kristian Høeg Tande, Kjell Hassum, Ole Tom Hovind, Ørjan Raudeberg Tollaksen.
Vær så snill å gi tilbakemelding til Vidar Pettersen eller undertegnede om retting av adresser, og videresending, eller evt. oppsigelse av medlemskap (kan ikke tro det da.  :o ) Det er et møysommelig arbeid å få ut kalendere og giroer, og et detektivarbeid å leite opp de som kommer i retur. Ta grep.. :)
Vennlig hilsen Åge.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8